Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare lemn foc


Detaliu pentru invitatia numarul 346739
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul de Recuperare a Persoanelor cu Handicap Pastraveni
Numar invitatie: 346739/14.05.2013
Denumire contract: Furnizare lemn foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Recuperare a Persoanelor cu Handicap PastraveniCod fiscal: 2614376, Adresa: comuna Pastraveni, judetul Neamt, Pastraveni, Telefon: 0233783008, Fax: 0233783008
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Pastraveni, judetul Neamt, Pastraveni, Romania, cod postal: 617300, telefon: +4 0233783008, fax: +4 0233783008, persoana de contact: Nicoleta Birnat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Centrului de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap din Pastraveni, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lemn foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare lemn de foc
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 097 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in suma de 2700 lei sau echivalentul in Eurola cursul stabilit de BNR ininte cu 5 zile de data limitapentru depunerea ofertelor.Modalitatea de constituire va fi conforma cu art 86 (1) din OUG 34/2006- virament bancar sau instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Dovada constituirii garantiei de participare se poate face fie sub forma de scrisoare bancara, fie prin virarea sumei in contul RO20TREZ4935006XXX001530, deschis pe seama institutiei noastre la Trezoreria Targu Neamt, CUI 2614376.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completare formular Declaratie privind eligibilitatea;2. Dovada privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul local si Bugetul consolidat al statului - Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun OFERTELE, cf. prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;3. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta;4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare5. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceia ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Birnat Nicoleta -director , Ungureanu Mihai - economist, Frunza Liviu - sef serviciu ingrijire si asistenta. 1. Autorizatie de functionare/altele echivalente2. Certificat Constatator de la ONRC - Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 00:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer