Achizitie publica - Furnizare lemne de foc
Detaliu pentru invitatia numarul 335017
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335017/07.09.2012
Denumire contract: Furnizare lemne de foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI BIHORCod fiscal: 4230371, Adresa: MUN. ORADEA, STR. REPUBLICII, NR. 50, JUD. BIHOR, Oradea, Telefon: 0259403295, Fax: 0259403295
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MUN. ORADEA, STR. REPUBLICII, NR. 50, JUD. BIHOR, Oradea, Romania, cod postal: 3700, telefon: +40 259403295, fax: +40 259478506, persoana de contact: TOMA VOICHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUN. ORADEA, STR.REPUBLICII, NR.50, JUD. BIHOR, Oradea, Romania, cod postal: 3700
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lemne de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare lemne de foc cu respectarea in totalitate a cerintelor prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 341.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1, 760.00 RON.Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Este recomandabil ca garantia de participarte sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Operatorul economic va face dovada constituirii garantiei de participare cel tarziu la data si ora deschideriiofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Pentru I.M.M-uri, garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul acesteia. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M. ?urilor.Garantia de participare va fi retinuta in conditiile prevazute la art. 278^1din O.U.G. nr. 34 / 2006 si art. 87 din H.G. 925 / 2006 si restituita in conditiile art. 88 din H.G. 925 / 2006.Contul I.P.J. BIHOR - RO17TREZ0765005XXX000134 - TREZORERIA ORADEA, cod fiscal 4230371.
Garantie de buna executie
1) modalitatea de constituire: Conform art. 90 aln. 1 din H.G. 925 / 20062) Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.3) Este recomandabil ca eliberarea garantiei de buna executie sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania.4) Garantia de buna executie se constituie in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.5) Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data finalizarii contractului.6)Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului., Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (se va lua ca data de referiinta data depunerii / deschiderii ofertelor).continind valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Informatii privin partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAPsau solicitare scrisa adresata I.P.J. Bihor , str.Republicii Nr.50 Oradea , tel/fax 0259.403295/0259.479506 .Se solicita garantie de participare in cuantum de 1760.00 lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 08:20