Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare lemne de foc


Detaliu pentru invitatia numarul 352347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ
Numar invitatie: 352347/09.08.2013
Denumire contract: furnizare lemne de foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJCod fiscal: 4554238, Adresa: STRADA VULTURI , NR. 9, Craiova, Telefon: 0251598115, Fax: 0251598115
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VULTURI , NR. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200688, telefon: +40 251598115, fax: +40 251598115, persoana de contact: CATALIN DAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA VULTURI , NR. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200688, telefon: +40 251598115, fax: +40 251598115, persoana de contact: CATALIN DAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare lemne de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE LEMNE DE FOC IN CANTITATILE SI LA LOCATIILE SPECIFICATE IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este: LOTUL 1 = 1500 lei LOTUL 2 = 1500 leiGarantia de participare se poate constitui prin virament bancar (Ordin de plata), in contul in contul IPJ DOLJ RO84TREZ2915005XXX000148 TREZORERIA CRAIOVA , cod fiscal 4554238 sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantum . In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/Valuta comunicat de BNR pentru anul 2012.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului subsecvent de catre ambele parti. 2. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului subsecvent fara TVA; 3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006. 4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului subsecvent. 5. Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea III FormulareIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie pe propria raspundere privind participarea la proceduraDeclaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 12 din Sectiunea III FormulareDeclaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr.13 din Sectiunea III Formulare.Certificate de atestate fiscala privind plata impozitelorCertificate (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? )privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentex. -A.N.A.F.).Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Declaratiei privind neincadrarea la art. 69^ 1 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 14 din Sectiunea III Formulare .Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.din cadrul IPJ Dolj sunt: - NICOLESCU CONSTANTIN- GRAJDARU MARIAN- TIU COSMIN- DAN CATALIN- NICU VINTILA- SIMION CRISTIAN- UNGUREANU IONVLAD CONTANTIN Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate livrarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Documentul va fi depus in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau certificata conform cu originalul) Fisa de informatii generale in conformitate cu Formularul nr. 3. Nu sunt solicitate niveluri minime.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer