Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare lemne de foc esenta tare, specia fag


Detaliu pentru invitatia numarul 330071
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN HARGHITA
Numar invitatie: 330071/21.06.2012
Denumire contract: Furnizare lemne de foc esenta tare, specia fag
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN HARGHITACod fiscal: 4245704, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 34-36, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266205233, Fax: 0266371294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lemne de foc esenta tare, specia fag
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru si contractele subsecvente vor avea ca obiect furnizarea de lemne de foc esenta tare, specia fag pentru incalzirea sediilor posturilor de politie din cadrul IPJ Hr pentru iarna 2012-2013 si servicii conexe de transport, descarcat (incluse in preturile unitare ale produselor)
II.1.6) CPV: 03418100-4 - Lemn de esenta tare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 715.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 933 lei defalcat pe lotul I 339 lei, lotul II 294 lei, lotul III 123 lei, lotul IV 177 lei-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor-Garantia de participare trebuie prezentata, cel mai tarziu la deschiderea ofertelor-Forma de constituire a garantiei de participare: -SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA formular nr. 8 din sectiunea Modele de Formulare-Ordin de plata sau fila CEC in contul IPJ HR, RO32TREZ3515005XXX000177 deschis la Trez Mun Miercurea Ciuc;
-Prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante;
-Garantia de participare se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari conform art.86 din HG 925/2006- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in conformitate cu art.87 sau partial in conformitate cu art. 278^1 dinH.G.R. nr. 925/2006. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G.R. nr. 925/2006.Documentul care confirma constituirea garantiei de participare va fi scanat si atasat in SEAP, iar originalul va fi transmis/depus la sediulI.P.J. Harghita, Miercurea-Ciuc, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 34-36, Compartiment marketing si achizitii publice pana la termenul limita dedepunere a ofertelor in SEAP.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul vaprezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoriaI.M.M.-urilor.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in forma, termenul si cuantumul solicitat, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA si se constituie in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea acestuia. In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul 8 din sectiunea Modele de Formulare); -Prin depunerea sumei la casieria autoritatii contractante;
-Orice alt instrument de garantare. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de 14 zile de la termenul limita de la finalizarea fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.91, 92 din HGR nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii1. Declaratii privind eligibilitatea: completarea formularului 1 din sectiunea Modele de Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. NR.34/2006: Completarea formularului 2 din sectiunea Modele deFormulare;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului ? cadru la contractul subsecvent de prestari servicii .3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de deciziedin cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt CMS SEF ANTALSTEFAN, CMS SEF SALAORU GHEORGHE, INSP PR TIT OANA, INSP BUGEAC KRISZTINA, AG SEF ADJ ALMASAN GABRIEL, AG PRDOSPINESCU ANGELA; formular 11 din sectiunea Modele de Formulare4. Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010;formular 12 din sectiunea Modele de Formulare5. Prezentare Certificate de atestare fiscala (original sau copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata sisemnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina) privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor inluna anterioara depunerii ofertelor.6. Prezentare Certificat de atestare fiscala (original sau copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata sisemnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina) privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilorin luna anterioara depunerii ofertelor.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completarea formularului 3 din sectiunea Modele de Formulare Persoane juridice/fizice romane1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / altele echivalente din care sa rezulte domeniile de activitateale operatorului economic (original sau copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de unreprezentant legal pe fiecare pagina), valabile la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru conformitate, Certificatul constatator inoriginal/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine1. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original sau copielegalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina si traducerein limba romana)valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer