Achizitie publica - Furnizare lemne foc esenta tare
Detaliu pentru invitatia numarul 353698
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353698/13.09.2013
Denumire contract: Furnizare lemne foc esenta tare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN BOTOSANICod fiscal: 4524865, Adresa: B-dul. M. Eminescu, nr. 57, Botosani, Telefon: +40 0231507230, Fax: +40 0231507230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. M. Eminescu, nr. 57, Botosani, Romania, cod postal: 710220, telefon: +40 231507230, fax: +40 231507230, persoana de contact: Dorin Ursu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.P.J. Botosani - serviciul logisticloc. Botosani, B-dul Mihai Eminescu, nr. 57, jud. Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lemne foc esenta tare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lemne foc esenta tare pentru sediile apartinand IPJ Botosani
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3077, 8 lei, RESPECTIV 2% DIN VALOAREA CONTRACTULUIFARA TVA.Cursul de schimb va fi cel al BNR din data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitatea ofertei.respectiv 90 zile.Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin.1 din HG nr.925/2006 sau depunere in numerar la caseria unitatii.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, este de 1538, 90 leiRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publiceNOTA: Pentru IMM ?uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat la pct.2. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din Legea346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM ? urilor.Formular8In cazul in care ofertantul este o asociere, chiar daca asocoatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.Forma de constituire a garantiei de participare va fi acceptata ? conform prevederilor art.86 din H.G. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate.In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, oferta va fi declarata inacceptabila.Ofertele care nu sunt insotite de garantiile de participare in forma, termenul si cuantumul solicitat vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 1 % din valoarea contractului fara TVA. Si se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform art.90 din H.G.925/2006.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita, conform art.91, 92 din H.G.R. nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Certificat de participare cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? Formular 22) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese ? Formular 33) Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 44) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 55) certificate de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente catre bugetul consolidat general in luna anterioara celei in care se depun ofertele6) certificat de taxe si impozite locale emis de serviciul specializat al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia ofertantul are sediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePersoanele cu functie de decizie din cadrul I.P.J Botosani sunt: Cms.sef Cucoreanu Cristian ?seful inspectoratuluiCms.sef Bunduc Mihai ? adj. sef inspectoratCms.sef Serbanoiu Viorel ? adj. sef inspectoratCms.sef Gorga Ioan - contabil sefCms.sef Ursu Dorin ? seful Serviciului LogisticCms.Graur Gabriel - juristCms. Vacaru Sorin ? ofiter comp.achizitiiInsp. pr. Ruxandar Romeo - ofiter APIIAg. sef pr. Aduducesei Vasile - comp. achizitiiCertificatele se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul 1) Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila , conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul livrarilor de material lemnospe ultimii trei ani sau de la data la care ofertantul a fost infiintat ori si-a inceput activitatea, daca aceasta data este (anterioara) mai devreme de 3 ani, potrivit art. 185 aliniat 1 litera c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2013 08:52