Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare lemne foc pe anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 327386
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA SIGHETU MARMATIEI
Numar invitatie: 327386/18.05.2012
Denumire contract: Furnizare lemne foc pe anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA SIGHETU MARMATIEICod fiscal: 4296406, Adresa: STR.DRAGOS VODA, NR.38, Sighetu Marmatiei, Telefon: +40 262315228, Fax: +40 262316446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.DRAGOS VODA, NR.38, Sighetu Marmatiei, Romania, cod postal: 435500, telefon: +40 262348380, fax: +40 262348371, persoana de contact: Temian Ovidiu, Leordean Simona, Lupaiescu Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.T.P.F.SIGHETU MARMATIEI, STR.DRAGOS VODA, NR.38, Sighetu Marmatiei, Compartimentul Marketing Achizitii, persoane de contact: Temian Ovidiu, Leordean Simona, Lupaiescu Florin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lemne foc pe anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de lemn de foc pentru incalzirea subunitatilor din subordinea Inspectoratului Teritorial al Politiei de Frontiera,
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3790 RON, care va fi costituita prin oricare din modalitatile prevazute la art. 86 alin.1 din H.G. 925 din 2006, pe o perioada de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Va fi constituita in procent de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA prin oricare din modalitatile prevazute la art. 90 alin 1 din H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Formularului 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: BUTE LIVIU- Seful Inspectoratului, ONIGA IOAN- adjunctul sefului inspectoratului pt logistica, FILIMON CLAUDIA - contabil sef, GULUTA CRISTIAN- consilier juridic, ISVORANU ROMULUS- specialist API, LUPAIESCU FLORIN- specialist achizitii publice, LEORDEAN SIMONA- specialist achizitii;3. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 Formularul 3.4. Declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006 Formularul 4.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Formularului 5.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6. Certificat de atestare fiscal privind taxele locale, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Documentul va fi depus in original sau copie lizibila conforma cu originalul.7. Certificat de atestare fiscal eliberat de catre ANAF , din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul va fi depus in original sau copie lizibila conforma cu originalul.8. Cazier judiciar al administratorului societatii in original emis cu cel mult 30 zile inainte de data transmiteri ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude operatorul economic dintr-o procedura de atribuire a contractului de achizitie publica in urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul ? sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat;
- in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer