Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare lemne pentru foc, inclusiv servicii de transport


Detaliu pentru invitatia numarul 336931
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA
Numar invitatie: 336931/08.10.2012
Denumire contract: furnizare lemne pentru foc, inclusiv servicii de transport
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIACod fiscal: 4483811, Adresa: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Telefon: +40 0256410047/ +40 410048, Fax: +40 0256410366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Romania, cod postal: 307185, telefon: +40 0256410047/ +40 410048, fax: +40 0256410366, persoana de contact: FLAVIA NICOLITA SARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, comuna Gataia, jud.Timis Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare lemne pentru foc, inclusiv servicii de transport
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: conform Caietului de sarcini, valoarea achizitiei pana la 31.12.2012 este de 54830 lei, fara TVA, aferenta cantitatii pana la 31.12.2012 de 335 mc.Oferta se va intocmii raportat la valoarea si cantitatea pana la data de 31.12.2012.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 1000 RON, exclusiv TVA. Echivalenta lei/alta valuta pentru constituirea garantiei de participare, se va determina la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor care se va raporta la termenul limita de primire aofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancarsuma se va vira in contul: RO16TREZ6245041XXX000072 deschis la Trezoreria Deta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara , se va prezenta Scrisoarea de grantie bancara emisa de o banca agreata.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana si va fi prezentata impreuna cu scrisoarea de inaintare, atasat plicului exterior.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus se va utiliza modelul din sectiunea Formularul este disponibil la sectiunea Formulare si modele (Formularul 11)In conformitate cu OUG 34/2006 art.278¹in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din acesta valoare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contractin termen de maxim 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului . Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretulcontractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractuluiincepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(Formular2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular3)(Formular3)Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetDeclaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta( Formular 4 )Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 5)Manager, Ec. Cornelia Elena SarganDirector Fina.- Contabil, Ec. Nicolita Flavia SirbuRodica Moga-Responsabil achizitiiNica Apro Iuliana Director ingrijiriLupu Viorel -SubinginerNicolescu Liviu -GestionarCiubotaru Ildiko-Registrator- Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale , privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat general consolidat care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscal la bugetul de stat general consolidat - original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii oferteiNota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi descalificate/respinse.Si-Document emis de catre Directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata impozitelor si taxelor catre bugetul local - original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii oferteiNota 1 : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, vor fi descalificate/respinse.IN CAZUL SUBCONTRACTARII: In cazul in care ofertantul subcontracteaza anumite parti din contract, va respecta art. 45 din OUG 34/2006 actualizata si art. 11 alin. 7 din HG 925/2006 actualizata potrivit caruia ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?, autoritatea contractanta solicita subcontractantilor declaratii privind resursele materiale si umane pentru partea din produse care urmeaza a fi indeplinita de acestia.In cazul subcontractarii, oferta va fi completata cu: - Declaratie pe proprie raspundere(Formular 8) privind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actualizata.IN CAZUL ASOCIERIINeprezentarea acordului de asociere, dupa declararea ofertei castigatoare, atrage dupa sine nesemnarea contractului de achizitie cu ofertantii asociati declarati castigatori. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, codul CAEN corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractului de achizitieNota1: Documentul se va prezenta in oricare din formele : in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota 2. Neindeplinirea conditiei referitoare la autorizarea codului CAEN duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului. Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Persoanele fizice vor prezenta autorizatia de functionare - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului .Persoanele fizice/juridice straine - trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, la o grupare legal constituita , in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri - in copie legalizata si traducere legalizata in limba romana , valabile la data deschiderii ofertei-IN CAZUL ASOCIERII: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte;
-Cerinta privind autorizarea obiectului de activitate va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.-Se solicita prezentarea copiilor dupa avizele si autorizatiile necesare prestarii serviciului, conform Ord.M.S. nr.1025/2000, prezentata in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, in termen de valabilitate.IN CAZUL SUBCONTRACTARII: Se solicita prezentarea copiilor dupa avizele si autorizatiile necesare prestarii serviciului, conform Ord.M.S. nr.1025/2000.prezentata in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, in termen de valabilitate - va fi luata in considerare pentru partea lor de implicare.Nota: Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare , precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractanta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale (Formularul 6) Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) in domeniul de activitate, in lei si echivalent in euro. afaceri globala pentru anii 2009, 2010, 2011 (curs BNR mediu de: 2009 = 4, 2373, 2010 = 4, 2099, 2011 = 4, 2379).2.Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara3.Cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 ani(Formularul 6)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective si
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Se solicita o lista a furnizarilor de produse in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in euro si echivalent lei, la curs BNR mediu de: 2009 = 4, 2373, 2010 = 4, 2099 si 2011 =4, 2379 la data incheierii contractului(Formular 5)Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulate vor confirma lista a livrarilor de produse similare in valoare de minim 54000 lei , exclusiv TVA. Valorile vor fi exprimate lei , daca este cazul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectivb) informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele transport aflate in proprietatae sau in chirie de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; Declaratie pe proprie raspunderec) infor Cerinta minima: Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001/2008sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 21:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer