Achizitie publica - furnizare lenjerie de pat
Detaliu pentru invitatia numarul 343480
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343480/05.03.2013
Denumire contract: furnizare lenjerie de pat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Oncologic Prof. Dr. I. Chiricuta Cluj-NapocaCod fiscal: 4547125, Adresa: Str. Republicii nr. 34-36, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-590056, Fax: 0264-590056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 34-36, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 0264-590056, fax: +40 0264-590056, secretariat, etaj 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Republicii nr. 34-36, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 0264-590056, fax: +40 0264-590056 Sala de Licitatii, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare lenjerie de pat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare lenjerie de pat
II.1.6) CPV: 39512000-4 - Lenjerie de pat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 805 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Contul in care se vadepune garantia RO45TREZ2165005XXX016073Trezoreria Cluj-Napoca Cod Fiscal 4547125 si este in cuantum de 1.8% din valoarea contractului fara TVA. Impreuna cu documentele de participare va rugam sa depuneti o notificare unde sa precizati banca si contul unde doriti sa vi se restituie garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile (perioada de valabilitate si a ofertei)de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare stabilita pe loturi este mentionata pe fiecare lot in parte in anexa B.Pentru g.p. constituite in alte valute decat leul, cursul care va fi luat in considerare pentru conversie va fi cel din data publicarii invitatiei de participare comunicat de BNR .Valoarea totala a g.p este de 3290.49 ron.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioareDeclaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator conform art. 69^1 dinOUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sef lucrari Dr. Patriciu Achimas Cadariu, Director financiar contabil Ec. AnaBurca, Dir. Ingrijiri As. Med. Lenuta Lucaci, Ec. Marcela Muresan, Ec. Monica Ban.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, copie conforma cu originalul.Datele mentionate in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor siobiectul de activitate precizat in acest document sa includa si obiectul contractului care se atribuie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: mostre pentru fiecare produs ofertatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 08:40