Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare licente sistem de operare, aplicatii software de birou, aplicatie de arhitectura dezvoltare si adaptare aplicatie, si aplicatie antivirus


Detaliu pentru invitatia numarul 325229
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati
Numar invitatie: 325229/26.04.2012
Denumire contract: Furnizare licente sistem de operare, aplicatii software de birou, aplicatie de arhitectura dezvoltare si adaptare aplicatie, si aplicatie antivirus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, fax: +40 236417725/+4 0236479476, persoana de contact: Leontina Ragea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati, Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare licente sistem de operare, aplicatii software de birou, aplicatie de arhitectura dezvoltare si adaptare aplicatie, si aplicatie antivirus
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare licente sistem de operare, aplicatii software de birou, aplicatie de arhitectura dezvoltare si adaptare aplicatie, si aplicatie antivirus pentru aparatura I.T. din cadrul institutiei.
II.1.6) CPV: 48620000-0 - Sisteme de operare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 7.016, 12 lei.Conform art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 modificata, in cazul in careoperatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare prezentata mai sus suma de: 3.508, 06 lei.Perioada devalabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita dedepunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire, conformart. 86(1) din HG 925/2006.- O.P.in contul RO 38 TREZ 3065006XXX004555
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA astfel: Este permisa constituirea garantia de buna executie prin toate modalitatile prevazute deart. 90din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 1 -ORIGINALIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.-FORMULAR 2-ORIGINAL-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006.FORMULAR 3 ? original (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile completarile ulterioare. Pentru completarea declaratiei-persoanele care detin functie de decizie in ceia ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MANON EMILIA CRISTOLOVEANU Dir. Gen., CATALIN VADANA Dir.Gen. Adj. Ec.LEONTINA RAGEA Sef Birou A.P.U.C., STROIA DANIEL Consilier Achizitii, LENUTA GHERMANEANU ContabilELENA MITROFAN Consilier Juridic, VLAD CORNELIU Consilier I.T.FORMULAR 4 ? ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.FORMULAR 5 ? se solicita formularul datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Documente edificatoare: Declaratie privind Calitatea de participant la procedura Persoanele juridice romane vor depune: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta copie xerox conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer