Achizitie publica - Furnizare lugne metalice pentru instalatiile partiale de aeraj
Detaliu pentru invitatia numarul 354146
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354146/26.09.2013
Denumire contract: Furnizare lugne metalice pentru instalatiile partiale de aeraj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SACod fiscal: RO30859649, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 0254506110, Fax: +40 0254506135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Viteazu, nr. 3, et. II, Petrosani, Romania, cod postal: 332014, telefon: +40 0374172600, fax: +40 0374172601, persoana de contact: DANA SIMONA MIREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNIMVJ SA, loc. Petrosani, str. Mihai Viteazu, nr. 3, et. II, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lugne metalice pentru instalatiile partiale de aeraj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lugnele metalice de aeraj se utilizeaza pentru realizarea instalatiilor de aeraj partial folosite la aerisirea locurilor de munca in sapare (fund de sac), in scopul asigurarii unei atmosfere de lucru normale, conditie necesara pentru orice loc de munca unde sunt plasati lucratori.Interval valoric: minim 142836 lei fara TVA si maxim 178536 lei fara TVA. Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilei suplimentari cantitative de produse pentru primele patru luni ale anului urmator.Optiuni: Conform prev.art.6 alin.3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) CPV: 44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 836 - 178, 536 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru particip.este obligatorie.Val.garantiei de participare este: 2.856 lei.Per.de valab.: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitati de constituire(pentru garantii in valuta data echivalentei in lei: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor la cursul de schimb al BNR)a)virament bancar, in contul RO14RNCB0165130168580006 deschis la BCR Petrosanib)instrument de garantare, emis cf.legii de o soc.bancara sau de asigurari, in original.Daca doc.este emis de o banca sau o soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta si trad.autoriz.si legalizata.(formular 1? model de sc.de garant.de particip)c)in numerar, prin depunere la casieria SNIMVJ SA.pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii 346/2004, depunand declaratie cf.anexei 1 sau 2 la lege, op.econ.pot beneficia de reducere cu 50% a val.garant.de particip.Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.Garant.de particip.trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garant.de particip.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autorit.contract.are dreptul de a retine garant.pt.particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in per.de valab.a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garant.de buna executie in per.de valab.a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Daca un op.ec. depune contestatie si CNSC o respinge pe fond, autorit.contract.va retine din garant.de particip. a contestatorului, potrivit art. 278.1 alin.1 lit.a din OUG 34/2006 suma de 1.428, 36 lei.Restituirea garant.de particip.se face cf. preved.art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitatile de constituire sunt: a) instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.( formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie )b) daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006modificat prin HG 1045/2011pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratieprivind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 - secompleteaza conform formularului 2Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 - se completeaza conform formularului 3.1.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat)Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si ddin OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006 - se completeaza conform formularului 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Ing. Anghel Aurel2. Ing. Dragoescu Petru3. Ing. Nicolescu Cristian4. Ec. Dondera Nicolita5. Ing. Dragulescu Florica6. Ing. Abraham Beatrice7. Ing. Ghicajanu Nicolaie8. Ing. Timisan Viorel9. Ing. Ibanescu Ion10. Ing. Mirea Dana11. Ec. Borca Simona12. Ing. Jurcan Voicu13. Ing. Holingher Sorina14. Ing. Radescu Nicolae15. Ing. Sienerth Ion Valter16. Ing. Boteanu Daniel17. Ing. Bogdan Emil18. Jr. Colda VeronicaValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de Directorul Economic al SNIMVJ SA.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator sau de subcontractanti - daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010se completeaza conform formularului 55.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie -se completeaza conform formularului 6Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2)si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza conform formularului 7 Pentru persoane juridice si fizice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - - in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romanaIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2012, 2. Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm? daca e cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, 2. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm? daca e cazul 1. Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 14:14