Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MASINA DE ADUNAT SI INTORS FAN


Detaliu pentru invitatia numarul 334940
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Numar invitatie: 334940/06.09.2012
Denumire contract: FURNIZARE MASINA DE ADUNAT SI INTORS FAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVACod fiscal: RO11964885, Adresa: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Telefon: 0251591002, Fax: 0251524554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Romania, cod postal: 1100, telefon: +40 0251533254, fax: +40 0251524554, persoana de contact: BIROU ACHIZITII PENITENCIAR PELENDAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PENITENCIAR PELENDAVA, STR.CARACAL KM 8, Craiova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MASINA DE ADUNAT SI INTORS FAN
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE MASINA DE ADUNAT SI INTORS FAN
II.1.6) CPV: 16600000-1 - Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare: 161, 29 lei. Perioada valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei (cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei). Constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari/chitanta numerar la casieria unitatii. Cont bancar in care seconstituie: RO91TREZ2915005XXX000119- Trezoreria Craiova, C.F. RO11964885PentruI.M.M.: garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul stabilit. Pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei, conform art. 7 dinLegea nr. 346/2004 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele prevazute de lege se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia dacaofertantul castigator isi retrage oferta in perioada de valabilitate/refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia se restituie: ofertant castigator - in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie/ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare - dupa semnarea contractului de achizitie dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Daca autoritatea contractanta se afla, conform art. 209 din OUG 34/2006 in situatia de a anula procedura de atribuire, garantia se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data.Dupa primirea comunicarii prevazute la art. 206 din OUG 34/2006, ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei inainte de expirarea perioadei prevazute daca transmit o solicitare in acest sens.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului. Se constituie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari/retineri succesive din sume datorate pt facturi partiale. Contractantul: va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului; va depune suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta: va alimenta contulprin retineri succesive din sume datorate; va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat/destinatia lui; va dispune plati catre contractant in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006; poate emite pretentii asupra garantiei in limita prejudiciului creat daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate notificand pretentia contractantului si obligatiile nerespectate.Se restituie in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu s-au ridicatpretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular BConducerea Penitenciarului Pelendava: Director ? scms. Oana Valeria LAIU, Director Adjunct Ec. Adm. - cms sef Stela GRIGORUTA, Director Adjunct Tehnic - cms. sef Vancea Stefan, Sef Serv. Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar ? inspector principal Ceausu Ilie, cms sef Candidatu George- sef serv. Logistica, cms sef Stanescu Carmen ? sef birou achizitii, insp. Calafeteanu Mioara ? ofiter achizitii, Duculescu Zorel? responsabil compartiment exploatare, Durdan Izabela ? contabil sector exploatare .3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent- formular CNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular DNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie ? conform cu originalul ?si stampilata de reprezentantul legal, valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor). Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in careofertantul este stabilit nu se emit astfel de documente de natura celor prezentate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Ofertantul castigator va depune anterior semnarii contractului, certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani in lei si in Euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 07:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer