Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare masina de repicat


Detaliu pentru invitatia numarul 337131
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 337131/09.10.2012
Denumire contract: furnizare masina de repicat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 1 Mai nr.6, Suceava, Romania, cod postal: 7, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul 1 Mai nr.6, Suceava, Romania, cod postal: 7, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare masina de repicat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea unei masini de repicat puieti
II.1.6) CPV: 16130000-5 - Semanatoare, plantatoare sau masini de repicat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2 % , respectiv 1680 lei si se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare, prin virament bancar in contul deschis la BRD-Suceava cod IBAN RO41BRDE340SV10287103400 sau printr-uninstrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau cu numerar la casieria unitatii. Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate ficonstituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita deDeclaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelorprevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentatain original, la vedere. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresaBulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi celputin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile)de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungiriiacesteia la cererea autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Se completeaza Formularul 12B Declaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat. -certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anteriora celei in care se depun ofertele; - certificat de sarcini fiscale, valabil, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anteriora celei in care se depun ofertele ; Certificat de cazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu a savarsitfapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.Certificatele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul , (asa cum este prevazut la art.5 din Ordinul509/2011)prin semnatura persoanei si stampila societatii. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice1 din OUGnr.34/2006: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularului F4. Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 dinOrdonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: Ing.Ciobanu Sorin director, Ec.Vasile Rusu-director economic, Ing.Valerian Solovastru-director tehnic, Ing.Dorin Strugariu-sef birou regenerare-mecanizare, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridicIng.Lazar Constantin-responsabil achizitii Certificat de participare cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa formularul F 3;Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original , in copie legalizata, sau copie lizibila conform cu originalul sau in oricare forma asa cum este prevazut la art.5 din Ordinul 509/2011, semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia, si trebuie sa fieemis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C.in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantultrebuie sa faca dovada ca are in obiectul de activitate principal sau in cele secundare cod CAEN in stransa legatura cu obiectul contractului pentru partea din contract pe care o realizeaza, Persoane juridice /fizice straine: Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata a traducerii in limba romana si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globala, Se va complete si depune formularul B din sectiunea FORMULARE-in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la31.12 2011 , vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere);
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Se acorda punctajul maxim pentru pretul cel mai mic ?Pmin al ofertei;Pentru alt pret ? Pn, punctajul se calculeaza dupa formula: P = (Pmin / Pn) × 75
teremen de livrare
25
Descriere: Pentru termenul de livrare cel mai scurt ? Tmin se acorda punctajul maxim.Pentru alt termen de livrare - Tn se calculeaza punctajul astfel: T = (Tmin / Tn) ×25.Termenul de livrare- (se va exprima in zile) minim 1 zi maxim 90 de zile-cu precizarea ca peste termenul de livrare maxim acceptat ofertele vor fi declarate neconforme, precum si faptul ca sub termenul minim realist ofertele nu vor fi punctate suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer