Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare masina pentru marcaje rutiere


Detaliu pentru invitatia numarul 333356
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA JUDETEANA DE PROTECTIA PLANTELORSI DE INTRETINERE A DRUMURILORJUDETENE PRAHOVA
Numar invitatie: 333356/07.08.2012
Denumire contract: Furnizare masina pentru marcaje rutiere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA DE PROTECTIA PLANTELORSI DE INTRETINERE A DRUMURILORJUDETENE PRAHOVACod fiscal: RO12284089, Adresa: B-dul Republicii, nr 2-4, Ploiesti, Telefon: 0244.544371, Fax: 0244.544371
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, nr 2-4, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244544371, fax: +40 244544371, persoana de contact: EMIL BUNEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Republicii, nr 2-4, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (intretinere drumuri judetene)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare masina pentru marcaje rutiere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1 buc. masina pentru marcaje rutiere
II.1.6) CPV: 34922000-6 - Echipament pentru marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei , conform art. 278.1 din OUG nr.34/2006 . Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei ; Se va prezenta in original in cuantumul si pentru perioada egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei ( 90 zile );Modalitatea de constituire a garantiei de participaare va fi conform prevederilor art.85 si art.86 alin.6 din HG 925/2006 .In conformitate cu Legea nr.346/2004 , IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare .In caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe proprie raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii .Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata completata conform modelului prevazut in Legea nr. 346/2004.In cazul operatorilor economici care se asociaza in vederea depunerii unei candidaturi comune , garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre operatorii economici asociati in numele asocierii .Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. nr.925/2006 . In cazul respingerii unei contestatii la CNSC ca fiind nefondata , se va retine contestatorului o suma din valoarea garantiei de participare calculata conform prevederilor art. 278.1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA .Forma de constituire : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.90alin ( 1 )si alin .(3) din H.G. 925/2006 . In aceasta din urma situatie , contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent , un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante , conform H.G.1045/2011 .Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trtebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului .Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus , cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica , sub sanctiunea rezilierii acestuia . Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91-92 din H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin bLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul sucontractanti / asociati .Formular 12ACerinta nr.2 - prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul sucontractanti / asociati .Formular 12B.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna din situatiile de la literele a, c1 si d prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006Cerinta nr.3 -prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul, sucontractanti / asociati .Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire , inclusive persoanele care aproba bugetul aferentDirectiei Judetene de Protectia Plantelor si de Intretinere a Drumurilor JudetenePrahova : Mircea Cosma ? presedinte Consiliul Judetean Prahova ; Maria Dovanca ? director Directia Economica Consiliul Judetean Prahova ; Dragomir Ioan ? director DJPPIDJ ?PH ; Tanase Cristina ? director adjunct economic DJPPIDJ-PH ; DosaruElena Iuliana ? director adjunct DJPPIDJ- PH ; Iorga Veronica ? sef birou tehnic DJPPIDJ-PH ; Bunea Emil Viorel ? inspector specialitate DJPPIDJ ? PH ; Viter David Andrei - inspector specialitate DJPPIDJ ? PH ; Oancea Aurelian ? sef formatie DJPPIDJ ? PH ; Verzea Marius - sef formatie DJPPIDJ ? PH .Cerinta nr.4 - prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui.ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul. sucontractanti / asociati Formular 12 DCerinta nr.5 -Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic; Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local ? din care sa reiasa ca operatorul economic nu figureaza cu obligatii de plata in luna anterioara depunerii ofertei si a Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat ? din care sa reiasa ca operatorul economic nu figureaza cu obligatii de plata in luna anterioara depunerii ofertei. Certificatele vor fi prezentatein oricare dintre formele: -in original ;
-copielegalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr.6 -prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;Nota : - Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii restante catre bugetul de stat sau local vor fi respinse , cu exceptia cazului in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de organele competente in domeniu .- Pentru persoanele juridice straine , operatorii economici au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local , in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta , eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine ( cum ar fi certificate , caziere fiscale sau alte documente echivalente ), precum si un certificat de rezidenta fiscala ( evitarea dublei impuneri ) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document , cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie publica.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.-Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor in original/copie legalizata . Cerinta nr.1 - Certificat constatator emis de ONRC din care rezulta obiectul de activitate al ofertantului . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator . Documentul se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?? conform cu originalul ?? .Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente echivalente , in copie insotita de traducere legalizata in limba romana .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 - se va prezenta Fisa de informatii generale . Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani. Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie de 1.000.000lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1- Prezentarea fisei Experienta similara.Ofertantultrebuie sa faca dovada ca a realizat ( inceput si finalizat ) in ultimii 3 ani maxim 2 contracte de furnizare utilaje , in valoare de500.000 lei fara TVA.., Cerinta nr. 2 -Prezentarea declaratiei privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani, Cerinta nr.3 - Prezentareacapacitatii tehnice . Ofertantul se va face dovada detinerii unui Service specializat pe teritoriul Romaniei , care asigura si piesele de schimb, pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie ( sau a unui precontract sau declaratie pe propia raspundere ca la data incheierii contractului operatorul economic va semna un contract cu un service autorizat ) . Cerinta nr.1 - PrezentareaCertificatul ISO 9001 sau echivalent , pe domeniul procedurii de achizitie, Cerinta nr.2 - Prezentarea declaratia pe proprie raspundere ca ofertantul respectastandardele de mediu .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAPatasata la Invitatia de Participare si la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer