Achizitie publica - FURNIZARE MASINA PURTATA DE ERBICIDAT D.S.PRAHOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 339009
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339009/07.11.2012
Denumire contract: FURNIZARE MASINA PURTATA DE ERBICIDAT D.S.PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MASINA PURTATA DE ERBICIDAT D.S.PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE MASINA PURTATA DE ERBICIDAT CAPACITATEMINIMA 400L
II.1.6) CPV: 16400000-9 - Masini agricole sau horticole de pulverizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 100 lei. Mod de constituire : -Numerar la caseria Directiei Silvice Prahova , -Prin virament bancar in contul RO53BRDE 300 SV 2110 6963 000 deschis la BRD Ploiesti, -sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, caz in care documentul se va depune atat in original la sediul Directiei Silvice Prahova cat si in SEAP conf.art.18 din HG1660/2006 , pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Daca este cazul se va prezenta Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, intocmita conform LEGE Nr. 346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere , daca este cazul, pentru constiturea a numai 50% din garantia de participare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 1 din Sectiunea a III- a , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Cerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 2 din Sectiunea a III- a , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 3 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 3 din Sectiunea a III- a , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic .Persoanele cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Prahova, implicate in procedura de atribuire, inclusic cele care aproba fondurile: Adam Craciunescu, Ciomag Dragos, Danielescu Sebastian, Radu Elvira, Vintila Sorin, Lucan Mihai, Udroiu Claudiu, Kissinger Ady, Vintila Sorin .Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta Formularul 4 din Sectiunea a IIIa , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte certificatul constatator eliberat de ONRC in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" conform. art.5 alin.1 din ORDINUL Nr. 509 din 14 septembrie 2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata in seap la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 18:25