Achizitie publica - Furnizare masini de spalat si dezinfectat bazinete si instrumentar
Detaliu pentru invitatia numarul 355046
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355046/24.10.2013
Denumire contract: Furnizare masini de spalat si dezinfectat bazinete si instrumentar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, Iasi, Romania, cod postal: 700661, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: MOCANU TUTA, COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI, STR. P. HALIPA, NR. 14, COMPARTIMENT ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare masini de spalat si dezinfectat bazinete si instrumentar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 1 buc Masina automata pentru spalat instrumentar si 10 buc Masina automata pentru spalat bazinete, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33191000-5 - Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv 6501 lei, respectiv echivalenta in valuta a acestei valori calculate la cursul BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu art. 85, 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 180 de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor. (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM ? Formular nr.4. Garantia de participare se poate constitui pana la data limita dedepunere a ofertelor.- Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare (Formularul nr. 3, Sectiunea Modele de Formulare);scrisoarea de garantie bancara se va depune original, instrumente de garantare emise de catre societati de asigurare; sau- Ordin de plata (vizat de banca) , "Virament bancar "in contul RO04TREZ4065041XXX000709 deschis la Trezoreria IASI, COD FISCAL 4541092, cu mentiunea: ?Pentru achizitie masini de spalat si dezinfectat bazinete si instrumentar? - pana la data limita de depunere a ofertelor, in favoarea autoritatii contractante (Documentele prin care s-a constituit garantia de participare se vor depune alaturi de restul documentelor de calificare).Garantia de participare obligatoriuva fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar).Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respective art.87, alin.1 din H.G 925/2006, actualizata si modificata si art. 278^1 din O.U.G 34/2006, actualizata si modificata, se va retine din garantia de participare suma de 3250, 5 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului.In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante conform HG 1045/2011. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite furnizorului, conform situatiilor de plata aprobate de catre achizitor.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati -Formularul 1;
- Declaratie privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati, terti sustinatori: formular A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare Se solicita -Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati, terti sustinatori prezentare formular B;
- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr 314/2010. Se solicita: completare formular C;
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati, terti sustinatori.Persoanele care detin functii de decizie in legatura cu procedura din cadrul autoritatii contractante, si anume: Ec. Carmen Marinela Cumpat ?manager Dr. Baltag Doru-director medical; Ec. Violetta Canila-director financiar contabil; Ec. Daniela Hutu-sef serviciu administrativ; Av.Munteanu-Vasiliu Adriana- juridic; FORMULAR D- Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM Formularul nr 4-DACA E CAZUL- Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sau in original. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin(4) din HG 925/2006 Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Informatiile din certificat trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor. Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie. Ofertantii clasati pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.- Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit(traduse in limba romana- Se va prezenta Avizul de functionare din partea Ministerului Sanatatii pentru comercializarea dispozitivelor medicale , conform art. 3 alin. 3) din Legea nr. 176/2000
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Declaratie privind valoarea cifrei de afaceri peultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care trebuie sa fie cel putin 220000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valutacomunicat de BNR pentru fiecare an in parte ., Bilanturile contabile la data de 31.12.2010; 31.12.2011; 31.12.2012 vizate siinregistrate de organele competente si/sau , dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatia economica si financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse din domeniul dispozitive si echipamente medicale care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.Lista continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sauclienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin aunui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catreclientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, dinmotive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produsese realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere in ultimii 3 ani. Implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 13485/2012, sau echivalent, valabil la data limita pentru primirea ofertelor de la producator sau ofertant.- In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitateastfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma vaaccepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economicrespectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirmaasigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.- In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritateacontractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 12:00