Achizitie publica - furnizare material pietros franco beneficiar pentru DS.SUCEAVA
Detaliu pentru invitatia numarul 339520
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339520/16.11.2012
Denumire contract: furnizare material pietros franco beneficiar pentru DS.SUCEAVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare material pietros franco beneficiar pentru DS.SUCEAVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare material pietros franco beneficiar pentru DS.SUCEAVA
II.1.6) CPV: 14212000-0 - Granule, criblura, nisip fin, pietre mici, pietris, piatra faramitata si concasata, amestecuri de piatra, amestec de nisip si pietris si alte agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin viramentbancar in Cont IBAN RO41BRDE340SV10287103400 deschis la BRD-SUCEAVA sau printr-un instrument de garantare emis de o societatebancara ori de o societate de asigurari.2.Garantia se va constitui : * pentru unul sau mai multe loturi, dar cu prezentarea unui centralizator anexa la dovada platii, ce va contine un tabel cu urmatorul continut : - numar curent, - lotul (numarul si denumirea lui )- sortimentul (denumirea sortimentului), - valoare garantie depusa aferenta lotului- forma de plataAceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata pentru fiecare lot in parte.Cuantumul garantiei de participare la licitatie pe loturi este prezentata in Anexa B.Cuantumul garantiei de participare la licitatie se va constitui numai pentru lotul/loturile sau sortimentele pentru care ofertantulintentioneaza sa depuna oferta.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovadaconstituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada inacest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor incategoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile), de la datalimita de deschidere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreagaperioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin1-3 din OUG 34/2006 si prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP-Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire Prezentarea acestui documentreprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaCerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Suceava: -Ing. Sorin CIOBANU-Ing.Valerian SOLOVASTRU, -Ec. Vasile RUSU, -Jr.Aftanasie TIRONEAC-Ing.Iulian ATITIENEI-Ing.Constantin LAZARSe va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta 3 : Declaratie privind eligibilitateaSe va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta 4 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.ATENTIE: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea oferteiCerinta 5: Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Se va prezenta si depune Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta 6 : Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie(Consiliul Local).Se va prezenta si depune Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta 7: Certificat de cazier fiscal, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Se va prezenta si depune Certificat de cazier fiscal: eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(prezentat de operatoruleconomic).Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta 8 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Ofertantul sa fie legal inregistrat iar din Certificat constatator emis de ONRCsa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor ? in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate, extractia pietrei ornamentale si a pietrei pentru constructii, extractia pietrei calcaroase, ghipsului, cretei si a ardeziei sau extractia pietrisului si nisipului; extractia argilei si caolinului sau comertul cu ridicata al materialului lemnos si a materialelor de constructie si echipamentelor sanitare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globalaCerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimiitrei ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare decatvaloarea in lei a loturilor pentru care participa la licitatie-conform Anexa B., Se va completa si depune: Formularul B din sectiuneaFORMULARE - in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizatsi inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copiecertificata de ofertant pe propria raspundere);Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei cainacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana ladata depunerii ofertei ) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati.Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au livrat produse similare celorsolicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada livrarii de produse similare, in valoareegala sau mai mare decat valoarea in lei a lotului/loturilor la careintentioneaza sa participe la licitatiei., Se va completa si depune: Formularul 12 D, din sectiuneaFORMULARESe vor prezenta si depune : Formularul E din sectiuneaFormulare.Formularul E va fi insotit de documente doveditoare din care sarezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerintaminima obligatorie: copii dupa contracte derulate (se vorprezenta parti relevante, nu integral), toate acestea prezentate incopie certificata ?conform cu originalul?, purtand stampila sisemnatura reprezentantului legal al operatorului economicprecum si recomandari din partea clientului privatbeneficiar /documente constatatoare din partea autoritatiicontractante., Cerinta nr. 2 Declaratie pe propria raspundere referitoare lapersonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al caruiangajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, inspecial pentru asigurarea controlului calitatii. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal tehnic despecialitate pentru asigurarea controlului calitatii., Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere referitoare lapersonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al caruiangajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, inspecial pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr. 3 Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc. de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Cerintaminima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune deutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de furnizare materiale pietroase, Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiunea FORMULAREPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere privind mijloacele detransport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinireacontractului. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovadaca dispune de mijloace de transport si pe care se angajeaza sa le utilizezepentru indeplinirea contractului, Declaratia va cuprinde o prezentare tabelara a mijloacelor de transport pusela dispozitie, cu urmatorul continut: nr. curent, tip mijloc de transport, nr. decirculatie, capacitate Cerinta nr. 1 Certificare ISO 9001:2008, Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate careconfirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sauechivalent) la ofertant, cu aplicabilitate la codurile CAEN solicitate (la codulCAEN 4673 doar pentru materiale de constructie). Se va prezent CertificatulISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul?semnata si stampilata. Documentele emise in alta limba decat romanatrebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizatala notariat. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 09:52