Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare materiale auxiliare pentru constructii


Detaliu pentru invitatia numarul 343240
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati
Numar invitatie: 343240/28.02.2013
Denumire contract: Furnizare materiale auxiliare pentru constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, fax: +40 236417725/+4 0236479476, persoana de contact: Leontina Ragea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.A.S.P.C. Galati, Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare materiale auxiliare pentru constructii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona produse materiale auxiliare pentru constructii.
II.1.6) CPV: 44110000-4 - Materiale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 327, 994 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea estimata a contractului :327 994, 00leifara T.V.A.Cuantumul garantiei de participare este de: 6 559, 88lei, iar in cazulofertantilor care se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare este de: 3 279, 94 lei.Conform art. 278^1 lit. b, din O.U.G. nr.34/2006 modificata, in cazul in careoperatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare prezentata mai sus suma de: 3 279 , 94 lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/2004 privind stimularea infiintatii si dezvoltarii intreprinderilormici si mijlocii cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiind de reducereaprevazuta de art. 16 alin(2) din Legea 346/2004.In aceasta situatie ofertantul trebuie sa completeze si sa atasezela oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in IMM( declaratia va fi intocmitain conformitate cu Anexa nr. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare)Perioada devalabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita dedepunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire, conformart. 86(1) din HG 925/2006.- O.P.in contul RO 38 TREZ 3065006XXX004555Cursul de referinta alBNR va fi cel din data de 20.02.2013, 1euro =4.3779 LEI
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA astfel: NOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Documentul original se va depune in plic inchis la sediul autoritatiicontractante din str. Brailei nr. 138B, Galati, Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute deart. 90din H.G. 925/2006 si art.I, alin (3) din Hot. 1045 din 19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 3 -ORIGINAL din sectiunea FormulareIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului-FORMULAR 4-ORIGINAL din sectiunea Formular-Certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., din care sa rezulte ca nu are datorii fata de bugetul consolidat al statului, in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006 .FORMULAR 7 din sectiunea Formulare? original (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care se afla in relatii comerciale, astefel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Facem precizarea ca si tertul sustinator are aceasta obligatie.Persoanele care detin functie de decizie: MANON EMILIA CRISTOLOVEANU Dir. Gen., CATALIN VADANA Dir.Gen. Adj. Ec., LEONTINA RAGEA Sef Birou A.UC.BOGDAN SIMONA Consilier, SANDU CRISTIAN Sef Administrativ si Reparatii Curente, ELENA MITROFAN Consilier JuridicFORMULAR6 din sectiunea Formulare? ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.FORMULAR 5 din sectiunea Formulare? se solicita formularul datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Documente edificatoare: Declaratie privind Calitatea de participant la procedura Persoanele juridice romane vor depune: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, astfel incat informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta copie xerox conformcu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista a principalelor livrari de produse, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. Contractante sau clienti privati.- prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de 5 documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror cantitate/valoare sa fie de 300 000 leiMentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestaca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, pentru activitatea specifica obiectului contractului conform ISO 9001 sau echivalent, in copiesemnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer