Achizitie publica - FURNIZARE MATERIALE CONSUMABILE
Detaliu pentru invitatia numarul 340741
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340741/07.12.2012
Denumire contract: FURNIZARE MATERIALE CONSUMABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TELEORMANCod fiscal: 4568063, Adresa: CARPATI NR 15, Alexandria, Telefon: 0247312712, Fax: 0247/317092
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CARPATI NR 15, Alexandria, Romania, cod postal: 140059, telefon: +40 247312712, fax: +40 247/317092, persoana de contact: ISJ TELEORMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MATERIALE CONSUMABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de produse consumabile necesare pentru derularea proiectului Cariera de succes in invatamantul preuniversitar prin implementarea de programe de formare inovative?, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, ?Investeste in oameni?, Axa prioritara 1 ?Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere?, Domeniul major de interventie 1.3 ?Dezvoltarea resurselor umane din educatie si formare?, Cod Contract: POS DRU/87/1.3/S/61602
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 505, 963 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 ? 2296 LEILOT 2 ? 5264 LEILOT 3 ? 2559 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ordinul de plata in contul Inspectoratul ?colar al Jude?ului Teleorman : RO17TREZ6065005XXX000157, deschis la Trezoreria mun. Alexandria. Cod fiscal autoritate contractanta :4568063. In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatii In conformitate cu art. 16(2) din Legea 346/2004, cu modif si completari ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In conf cu prev. Art. 278^1, alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare; b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. Pentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul leu/euro BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractuluil de achizitie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Constituirea acesteia se poate face in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulB. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul B, din Sectiunea Formulare din cadrul Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?pentru fiecare membru al asocierii.- DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care seafla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul A din Sectiunea Formulare - din cadrul Documentatiei de Atribuire).? Persoane care detin functii de conducere : Gherghe Valeria ? Inspector Scolar General ? Reprezentant legal, Vrajitoarea Emilian ? Inspector Scolar General Adjunct , Anghel Angela ? contabil sef, Sferle Sorin ? Manager de proiect.NOTA: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a elimina din cadrul procedurii pe ofertantii care au datorii restante catre bugetul de stat si bugetele locale. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. a)Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langaTribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, informatii ce vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 3: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.b)Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se obliga sa furnizeze in exclusivitate produse originale si ca are capacitatea de a distribui la nivel national produsele ce urmeaza a fi furnizate in cadrul prezentului acord-cadru. (model propriu)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: * Cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)** Bilant contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: * Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se obliga sa furnizeze in exclusivitate produse originale si ca are capacitatea de a distribui la nivel national produsele ce urmeaza a fi furnizate in cadrul prezentului acord-cadru. (model propriu).** Experienta similaraLista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani-Cerinta obligatorie: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.*** Se solicita, in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, mostre pentru : Marker permanent , corp plastic, set4 culori, grosimescriere min 1, 5 mm- max. 3 mm, uscare rapidaMarker nepermanent , corp plastic, set4 culori, grosimescriere min 1, 5 mm- max. 3 mm, uscare rapidaPixuri cu mecanism , cu mina interschimbabil * Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita a depunerii ofertelor).** Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari certificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care face obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita adepunerii ofertelor).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 11:36