Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare materiale consumabile birotica si papetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 335317
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA OLT
Numar invitatie: 335317/13.09.2012
Denumire contract: Furnizare materiale consumabile birotica si papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA OLTCod fiscal: 11505874, Adresa: STR.PRELUNGIREA CRISAN, NR.2, Slatina, Telefon: 0249.438595, Fax: 0249.432276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRELUNGIREA CRISAN, NR.2, Slatina, Romania, cod postal: 203008, telefon: +40 249438595, fax: +40 249432276, persoana de contact: ILINCA PIETRARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul A.J.O.F.M. Olt, situat in municipiul Slatina, judetul Olt, str. Prelungirea Crisan, nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare materiale consumabile birotica si papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de materiale consumabile birotica si papetarie - conform solicitarilor privind cantitatea si calitatea din caietul de sarcini - in cadrul proiectului SEROP ? Servicii de Ocupare Performante - Elaborarea, implementarea si evaluarea strategiei de aliniere a calitatii serviciilor publice de ocupare
II.1.6) CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 873 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garatiei de participare 590 ron. Ofertantii pot constitui garatia de participare conf. art.86 din 925/2006, actualizata(instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) precum si prin depunere de numerar la casieria AJOFM Olt, sau in contul RO88TREZ5065005XXX000229 deschis la Trezoreria mun Slatina.Ofertantii incadrati in categoria inteprinderilor mici si mijlocii si care prezinta declaratie in acest sens(conform anexei la Legea 346/2004, privind stimularea infintarii si dezvoltarii inteprinderilor mici si mijloci, cu modificarile ulterioare)au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Perioada de valabilitate a garantiei - 60 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratii privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaNOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire- Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, (original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.- Certificat de plata a impozite si taxe locale (original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.III. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Formularul se va completa si de eventualii subcontractanti/terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in cadrul AJOFM Olt cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica (persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza)MARIAN CRISTINEL CIRLOGANU ? DIRECTOR EXECUTIV, CONSTANTIN CITU - DIRECTOR EXECUTIV ADJ., ILEANA LUPANCESCU ? SEF COMPARTIMENT BUGET, CONSTANTIN GHEORGHE ? MANAGER PROIECT, FLORIN PRODAN ? EXPERT JURIDIC, ILINCA PIETRARU ? EXPERT ACHIZITII PUBLICE.IV.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta obligatorie completarea si prezentarea Formular din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuireNOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) si art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Oferta comuna/asociere/consortiu: Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic ofertant nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire(prevederile art.180, art.181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din OUG nr.34/2006 ). 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?/original/ copie legalizata) eliberat cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: - codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, daca este/nu este in stare de lichidare sau falimentOperatorii economici(ofertantii) care se afla in stare de faliment ori lichidare vor fi descalificati.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. Formularului din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta de calificare continuta de formularul denumit "Informatii generale" si anume cifra de afaceri in domeniul activitatii aferent ob.contractului, din ultimii 3 ani. Completarea si prezentarea Formularului ?Informatii generale?? din Sectiunea Formulare prezentei documentatii de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesul direct, nerestrictionat si deplin in SEAP si/sau de la sediul AJOFM Olt, localitatea Slatina, judetul Olt, str. Prelungirea Crisan, nr, 2 ca urmare a unei cereri scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer