Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare materiale de birotica si papetarie necesare pentru activitatea de dezvoltare experimentala (proiect POS CCE)


Detaliu pentru invitatia numarul 324776
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Numar invitatie: 324776/24.04.2012
Denumire contract: Furnizare materiale de birotica si papetarie necesare pentru activitatea de dezvoltare experimentala (proiect POS CCE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Aurel Vlaicu AradCod fiscal: 3519500, Adresa: Bd.Revolutiei nr.77, Arad, Telefon: 0257280702, Fax: 0257280702
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arad, bd.Revolutiei nr.77, etaj 2, Secretariat Director General Administrativ, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257280702, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, bd.Revolutiei nr.77, etaj 2, sala 39
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare materiale de birotica si papetarie necesare pentru activitatea de dezvoltare experimentala (proiect POS CCE)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare materiale de birotica si papetarie necesare in etapa de dezvoltare experimentala din cadrul unui proiect POS CCE, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 015 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
180 lei. Valabilitate garantie: minim 90 zile de la data de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea, in original- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, in original- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1, in original(persoane cu functie de decizie cu privire la prezenta procedura: prof.univ.dr.Lizica Mihut, rector; ec.Mirela Valea - dir.ec.; cons.jur.Diana Scortaru; ec.Manuela Todoran - responsabil achizitii; conf.univ.dr.Cecilia Sirghie - responsabil proiect; analist Nicolae Croitoru - resp.achizitii proiect; ing.Gheorghe Lungu - resp.achizitii; Viorel Musca - resp.achizitii; ec.Radu Ungur - contabil- declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original- certificat de participare cu oferta independenta, in original, - certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de ANAF, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"- certificat de atestare fiscala privin plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de directia de specialitate din primaria in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Vor fi descalificati ofertantii care figureaza cu obligatii de plata restante sau prezinta certificate care nu sunt valabile- cazier fiscal, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: vor fi descalificati ofertantii care figureaza cu fapte in cazierul fiscal sau care prezinta documente care nu sunt valabileObservatie: persoanele fizice/juridice straine prezinta documentele solicitate sau echivalente in traducere legalizata in limba romana, in originalAutoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc prezentarea inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea documentelor originale sau in copie legalizata pentru conformitate - certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat sa desfasoare activitatea care face obeictul prezentei proceduri si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata - in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc prezentarea inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea documentelor originale sau in copie legalizata pentru conformitate- certificat de inregistrare fiscala, in copie cu mentiunea 'conform cu originalul"- documente care atesta statutul de IMM, daca este cazulObservatie: persoanele fizice/juridice straine prezinta documentele solicitate sau echivalente in traducere legalizata in limba romana, in original
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica - contract de furnizare in valoare de 9.000 lei fara TVA
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer