Achizitie publica - Furnizare materiale de constructii
Detaliu pentru invitatia numarul 334236
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334236/23.08.2012
Denumire contract: Furnizare materiale de constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVACod fiscal: RO11964885, Adresa: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Telefon: 0251591002, Fax: 0251524554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Romania, cod postal: 1100, telefon: +40 0251533254, fax: +40 0251524554, persoana de contact: BIROU ACHIZITII PENITENCIAR PELENDAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul unitatii: Penitenciar Pelendava, Craiova, strada Caracal km 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare materiale de constructii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de materiale pentru reparatii curente: materiale de constructii, materiale pentru instalatii electrice, materiale pentru instalatii sanitare in vederea efectuarii de reparatii curente spatii detinere.
II.1.6) CPV: 44912200-8 - Gresie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 623 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Loturi: 1-220 lei, 2-132 lei, 3-144 lei, 4-0, 60 lei, 5-24, 5 lei, 6-39 lei, 7-19, 80 lei, 8-18, 25 lei, 9-39 lei, 10-12 lei, 11-26 lei, 12-4 lei, 13-6, 4 lei, 14-15 lei, 15-7, 50 lei, 16-4, 50 lei, 17-72 lei, 18-75 lei, 19-12, 09 lei, 20-3, 40 lei, 21-20, 80 lei, 22-42 lei, 23-6 lei, 24-3, 60 lei, 25-30 lei, 26-60 lei, 27-2 lei, 28-45 lei, 29-33, 60 lei, 30-29, 40 lei, 31-165 lei, 32-20 lei, 33-14, 60 lei, 34-1, 60 lei, 35-6 lei, 36-2, 50 lei, 37-0, 40 lei, 38-1, 80 lei, 39-15 lei, 40-9 lei, 41-80 lei, 42-6 lei, 43-6 lei, 44-9 lei, 45-10 lei, 46-5 lei, 47-10 lei, 48-0, 50 lei, 49-1, 20 lei, 50-1, 20 lei, 51-0, 50 lei, 52-4, 80 lei, 53-3, 20 lei, 54-0, 75 lei, 55-0, 60 lei, 56-10 lei, 57-0, 80 lei, 58-0, 75 lei, 59-6 lei, 60-32, 87 lei, 61-13 lei, 62-28 lei, 63-1, 60 lei, 64-0, 80 lei, 65-3, 20 lei, 66-3 lei, 67-2 lei, 68-2 lei, 69-9 lei, 70-3 lei, 71-12 lei, 72-1, 20 lei, 73-1, 80 lei, 74-3 lei, 75-3 lei, 76-4, 50 lei, 77-12 lei, 78-4, 50 lei, 79-5, 40 lei, 80-1, 80 lei, 81-2, 40 lei, 82-2, 40 lei, 83-1, 80 lei, 84-1, 30 lei, 85-4, 20 lei, 86-2, 10 lei, 87-4 lei, 88-12, 95 lei, 89-2 lei, 90-2 lei, 91-2 lei, 92-2 lei, 93-2 lei, 94-2, 40 lei, 95-2, 40 lei, 96-2, 40 lei, 97-2 lei, 98-2, 40 lei, 99-2 lei, 100-2 lei, 101-2, 40 lei, 102-2 lei, 103-4 lei, 104-4 lei, 105-31, 45 lei, 106-4 lei, 107-2 lei, 108-4, 44 lei, 109-81 lei, 110-5, 40 lei, 111-6 lei, 112-37 lei, 113-50 lei, 114-30 lei, 115-1, 50 lei, 116-1, 85 lei, 117-1, 75 lei, 118-11, 10, 119-10 lei, 120-0, 48 lei, 121-0, 60 lei, 122-1, 20 lei, 123-10 leiGarantie participare: perioada valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei, constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari. Contul bancar in care seconstituie: RO91TREZ2915005XXX000119- Trezoreria Craiova, Cod fiscal RO11964885Se restituie conform art. 87 si 88 din HG 925/2006, cu modificari ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular BConducerea Penitenciarului Pelendava: Director ? scms. Oana Valeria LAIU, Director Adjunct Ec. Adm. - cms sef Stela GRIGORUTA, Director Adjunct Tehnic - cms. sef Vancea Stefan, Sef Serv. Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar ? inspector principal Ceausu Ilie, cms sef Candidatu George- sef serv. Logistica, cms sef Stanescu Carmen ? sef birou achizitii, insp. Calafeteanu Mioara ? ofiter achizitii, Durdan Izabela ? responsabil compartiment cazarmare .3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - formular CNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular DNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie ? conform cu originalul ?si stampilata de reprezentantul legal, valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor). Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in careofertantul este stabilit nu se emit astfel de documente de natura celor prezentate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei medii de afaceri globale anuale pe ultimii trei ani-solicitat formularul E
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: cel putin un contract de furnizare produse similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 08:12