Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare materiale de constructii, Comuna Iacobeni


Detaliu pentru invitatia numarul 120858
Autoritate contractanta
COMUNA IACOBENI (PRIMARIA COMUNEI IACOBENI)
Cod de identificare fiscala: 4307114
Adresa: Str. Principala, nr. 57, Iacobeni
Telefon: 0269/513750
Fax: 0269/513750
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare materiale de constructii, Comuna Iacobeni
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 14121300-8 - Piatra calcaroasa (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare materiale de constructii, piatra calcaroasa si refuz de ciur, Comuna Iacobeni
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 05.03.2008 12:26
Data limita de depunere a ofertelor: 17.03.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str Principala nr. 57, Iacobeni, jud. Sibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.03.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Principala nr. 57, Iacobeni, jud. Sibiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratia privind eligibilitatea sau cazier judiciar/certificat echivalent, declaratia privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181, certificat constatator privind îndeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, nu mai vechi de 30 de zile;edificatoare Certificatul constatator - copie semnata si stampilata conform cu originalul eliberat de ORC /autorizatie de functionare/altele echivalente nu mai vechi de 30 de zile, Copie Certificat de înregistrare fiscala la Oficiul Registrului Comertului de pe lânga tribunalul teritorial;bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat de organele competente sideclararea cifrei de afaceri medie pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie minimum 200.000 lei;Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, containand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati si Graficul de livrare al produselor.
Disponibila in format hartie, la sediul Primariei , costul documentatiei este de 50 lei, platibili la caseria Primarieisau in contul RO16 TREZ 5782 4510 220X XXXX deschis la Trez. Agnita
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer