Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MATERIALE DE CURATENIE SI PRODUSE DE IGIENA PERSONALA PENTRU PERSOANELE PRIVATE DE LIBERTATE


Detaliu pentru invitatia numarul 325027
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CODLEA
Numar invitatie: 325027/26.04.2012
Denumire contract: FURNIZARE MATERIALE DE CURATENIE SI PRODUSE DE IGIENA PERSONALA PENTRU PERSOANELE PRIVATE DE LIBERTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CODLEACod fiscal: RO24982654, Adresa: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Telefon: 0268251936, Fax: 0268251753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268251936, fax: +40 268251753, persoana de contact: Ana Simona Mihalache/Mariana Maierean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268251936, fax: +40 268251753, persoana de contact: Ana Simona Mihalache/Mariana Maierean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MATERIALE DE CURATENIE SI PRODUSE DE IGIENA PERSONALA PENTRU PERSOANELE PRIVATE DE LIBERTATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: - se va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni- ontractele subsecvente se vor incheia lunar/trimestrial in functie de data si cuantumul creditelor bugetare alocate
II.1.6) CPV: 39831240-0 - Produse de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 367.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea totala estimata pe fiecare lot in parte, respectiv: Lot 1:23.1 lei;Lot2:90 lei;Lot 3:90 lei;Lot 4:7.5 lei;Lot 5:45 lei;Lot 6:72 lei;Lot 7:285.75 lei;Lot 8:202.5 lei;Lot 9:56.25 lei;Lot 10:1.75 lei;Lot 11:28.8 lei;Lot 12:26.7 lei;Lot 13:2.7 lei;Lot 14:36.69 lei;Lot 15:0.25 lei;Lot 16:3.4 lei;Lot 17:45 lei;Lot 18:92.05 lei;Lot 19:31.88 lei;Lot 20:4.2 lei;Lot 21:0.6 lei;Lot 22:12 lei;Lot 23:9 lei;Lot 24:3 lei;Lot 25:4.5 lei;Lot 26:57.82 lei;Lot 27:126 lei;Lot 28:1.4 lei;Lot 29:4.4 lei;Lot 30:0.575 lei;Lot 31:3.575 lei;Lot 32:1.65 lei;Lot 33:2 lei;Lot 34:11 lei;Lot 35:1.5 lei;Lot 36:1.8 lei;Lot 37:2.7 lei;Lot 38:3.6 lei;Lot 39:11.55 lei;Lot 40:4.83 lei;Lot 41:0.5 lei;Lot 42:10 lei;Lot 43:0.75 lei;Lot 44:0.456 lei;Lot 45:22.95 lei-Daca un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 63000 si 420000 lei- 1% din aceasta valoare.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.-Forma de constituire a garantiei de participare : scrisoare de garantie bancara ? formular, ordin de plata sau fila cec, in original, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.-Contul de garantii al autoritatii contractante este : RO66TREZ1375005XXX000029, CUI 4317584 deschis laTREZORERIA Codlea
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractelor subsecvente.- modul de constituire a garantiei de buna executie: (1) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari care devine anexa la contract.(2) Autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont pe numele si la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de spervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt prevazute in art 69 lit a ( persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unui dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(1. Director ? Florin Cristian Chis, Ofiter achizitii -Mihalache Simona, Mariana Maierean; Sef Serviciu Logistica ? Darius Durna, Director economico-administrativ ? Marian Dumitrache; Viza C.F.P.P-Sava Valentina; Lucratori in cadrul compartimentului logostica - Ghinea Monica, Ardeleanu Florin, Stiopan Valentin, Ion Oroian ), este exclus din procedura de atribuire.1. Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: prezentare formular A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- Cerinta obligatorie: prezentare formular B.Cerinta obligatorie: 1.certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor locale( in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor catre stat(in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Informatii generale, conform forumular B24. Declaratie pe proprie raspunedere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese ) din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.5. Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Ofertantului castigator i se va solicita certificatul emis de ORC in copie legalizata sau original.2.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - se va prezenta ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - se vor prezenta mostre pentru fiecare produs in parte
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer