Achizitie publica - Furnizare materiale de instalatii pentru investitia ,, Extinde retea de alimentare cu apa in comuna Vintu de Jos,satele Valea Goblii, si Valea Vintului, judetul Alba, Etapa II ''
Detaliu pentru invitatia numarul 355469
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355469/07.11.2013
Denumire contract: Furnizare materiale de instalatii pentru investitia , , Extinde retea de alimentare cu apa in comuna Vintu de Jos, satele Valea Goblii, si Valea Vintului, judetul Alba, Etapa II ''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VINTU DE JOSCod fiscal: 4562443, Adresa: comuna Vintu de Jos, str.Lucian Blaga, nr.47, judetul Alba, Vintu de Jos, Telefon: +40 258739234, Fax: +40 258739640
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Vintu de Jos, str.Lucian Blaga, nr.47, judetul Alba, Vintu de Jos, Romania, cod postal: 517875, telefon: +40 258739234, fax: +40 258739640, persoana de contact: VALENTIN NICOLAE GROZA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Vintu de Jos, str.Lucian Blaga, nr.47, judetul Alba, Vintu de Jos, Romania, cod postal: 517875, telefon: +40 258739234, fax: +40 258739640, persoana de contact: VALENTIN NICOLAE GROZA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare materiale de instalatii pentru investitia , , Extinde retea de alimentare cu apa in comuna Vintu de Jos, satele Valea Goblii, si Valea Vintului, judetul Alba, Etapa II ''
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune furnizarea de materiale necesare realizarii investitiei, , Extinde retea de alimentare cu apa in comuna Vintu de Jos, satele Valea Goblii si Valea Vintului, judetul Alba, Etapa II ''.Lucrarile care vor folosi materialele achizitionate, vor fi executate de catre operatorul regiomal APA CTTA Alba, in baza unui contract de asociere incheiat.Produsele si materialele ce fac obiectul prezentei proceduri vor fi livrate in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului si emiterea ordinului de livrarePretul contractului va include si transportul produselor pana la locul de livrare.Valoarea estimative a produselor achizitionate care fac obiectul prezentului contract este de 420.000 lei fara TVA., contravaloarea a 94.684, 16euro la cursul BNR din 03.09.2013 , respectiv 4, 4358lei/euro
II.1.6) CPV: 44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part. este in cuantum de 8400lei.Per.de valab. a gar. de particip.va fi cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei.Conf OUG34/2006 cu privire la contestatii, se va retine contestatarului, caruia i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C. ca nefondata, din gar de part in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata cf preved art.278 indice 1 lit a.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi dupa 5 zile incep de la data publicarii invit.de particip.in SEAP cf cursului anuntat de BNR la acea data.Gar de part se va constitui in conf cu preved art. 431 si 278 1 din OUG 34/2006, respectiv art.85 si 86 din HG 925/2006, actualiz. prin: a) virament bancar in contul RO84TREZ0025006XXX000168, deschis laTrez.Alba Iulia(se prezintaO.P.-ul confirmat de banca emitenta? prezentat in original sau copie conforma cu orig), sau b)instrument de gar emis in conditiile legii de o SB ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valab prevazuta mai sus.Instr de garantare trebuie sa prevada daca plata gar se va executa cond sau necond, cf preved art.86 alin(3)din HG 925/2006 cu toate modif si compl ulterioare.Instr de garantare va fi prezentat in original, in limba romana si dupa caz, va fi insotit de trad autorizata in limba romana.Pentru compl se va utiliza F12.? Scris de garantie pentru partic cu oferta.In cazul unei asocieri, gar de particip poate fi constituita de oricare dintre membrii asocierii.In cazul ofertantilor din categ IMM-urilor, facand dovada in acest sens(la deschid ofertelor)prin prez doc prevaz in L346/2004, valoarea pentru gar de particip va fi in procent de 50% din cuantumul precizat.In situatia unei asocieri, F9, gar de particip se va constitui in cuantum cf L346/2004 art.16 alin(2) numai in cazul in care toti membrii asocierii indep cond de aplicare a preved acesteia, indiferent in numele caruia din membrii asocierii se constituie gar de partic.Pt completare in cazul IMM se va utiliza F13
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a Contractului.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) - (3)dinHG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare respectiv HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului Nr.1Declaratie privind EligibilitateaComletareaFormularului Nr.2 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea Formularului Nr.3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.. 34/2006Certificat de atestare fiscala emis de Directia Finantelor Publice cu privire la la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat(pentru persoanele juridice din Romania) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a oferetelor.Certificatul fiscal emis de autoritatea publica locala cu privire la plata impozitelor si taxelor la bugetul local(pentru persoanele juridice din Romania) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor cerificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11.alin.(4) din HG 925/2006 si cu aplicarea prevedrilorart.9 alin.(3) dinOrdinul nr. 509/2011.Persoanele juridice/fizice straine vor prezentaun document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar , a uneI autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in a justifica inexistenta datoriilor persoanei juridice, catre bugetul de stat sau bugete locale imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze. Oferta, documentele ofertei si contractul in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12.10.2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare cu oferta independenta, - Formular nr.8, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordantacu regulile de concurenta, pentru persoanele juridice prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Pentru persoanele juridice strainese vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional cu obligatia prezentarii Certificatului de participare cu oferta indepedenta, conform Ordinului nr. 314 din 12.10.2010.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu privire la conflictul de interese. Formular nr10Persoanele participante la organizareasi derularea proceduride achizitie publica precum si persoanelecu capacitatede decizie la nivelul Autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1. Vlad Gheorghe, primar conducator Autoritate Contractanta2. Josan Ion Iosif, viceprimar3.Moldovan Dorela-Adela, secretar4.Groza Valentin Nicolae, sef birou5.Abrudean Ioan-Florin, consilier local6.Albu Gheorghe, consilier local7.Barbu Petru-Ioan, consilier local8.Ciambur Ion, consilier local9.Danciu Alexandru, consilier local10.Lazar Elena, consilier local11.Marginean Petru, consilier local12.Macovei Simona, consilier local13.Moldovan Nicolae, consilier local14.Pralea Constantin, consilier local15.Sibisan Nicolae, consilier local16.Sibisan Nicolae, consilier local17.Suciu Gheorghe, consilier local18. Szobo Beneamin-Ioan, consilier local19. Ungureanu Constantin-Narcis, consilier local Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conform cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Cerinte obligatorii: Prezentareacertificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din caresa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurileCAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 di Legea nr. 359/2004, ofertantul isi vaasuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine.Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic(se va verifica prin accesarea http//ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)-Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala(evitarea dublei impuneri)sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita de a prezenta pentru conformitate documentul/documentele in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim840.000. lei, 2. Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari incheiati, vizat si inregistrat la organele competente, in copie in conformitate cu originalul, NOTA: 1. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere pe baza declaratiei intocmite conf.Legii 346/2004Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi realizat in ultimii 3 ani cel putin un contract cu obiectivul de furnizare produse similare cu cele cerute in caietul de sarcini similar, cu o valoare de minim 420.000 lei.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoareleCopii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau prezentatea unor certificate/documente emise de sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art. 188 alin.1 lit.a. din OUG. 34/2006.Completare Formular 4 Standard privind sistemele de management al calitatiiOfertantul/ grupul de operatori economici trebuie sa fie certificati conform standardelor din seria ISO 9001 sau echivalent pentru partile pe care le executa si pentru care se solicita aceasta cerintaNu se accepta ofertanti in curs de certificare, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 14:58