Achizitie publica - furnizare materiale igienico-sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 343833
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343833/14.03.2013
Denumire contract: furnizare materiale igienico-sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare materiale igienico-sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru se va incheia cu un singur operator pe lot saupe ambele loturiCantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: sunt cuprinse in intervalul 1 si 200 de bucati, flacoane, bidoane, rolesau seturi dupa caz, si sunt in functie de solicitarile beneficiarilor interni.Durata unui contract subsecvent 130 zile de la semnarea acestuia de catre ambele parti.( 10 zile termen de livrare + 120 de zile termen de plata).
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 535 - 67, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ( lei): lot I: 260, 00 lei ; lot II: 420, 00 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM ?(Formularul nr. 8-? din Sectiunea Formulare si Modele)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenullimita de depunere a ofertelor) : Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 5? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de preferat de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original ; sau- virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ; sau- prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau- a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Data pentru care se determina echivalenta LEI/ Euro (curs valutar BNR) va fi cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular nr. 1 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUGnr. 34/ 2006-completare Formular nr. 2, Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน/ OUGnr. 34/ 2006- completare Formular nr 3 (vezi formular atasat si Lista cu persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta), Sectiunea Formulare si Modele;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/ 2010)- completare Formular nr. 4 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractantacu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireRector prof.univ.dr. Vasile IsanProrector prof.univ.dr. Carmen CretuProrector prof.univ.dr.Gheorghe IacobProrector prof.univ.dr.Dumitru LucaProrector prof.univ.dr. preot Gheorghe PopaProrector prof.univ.dr. Ovidiu-Gabriel IancuProrector prof.univ.dr. Catalin TanaseProrector prof.univ.dr. Henri LuchianDirector general administrativ Bogdan ?Eduard PlescanDirector financiarcontabil-Liliana IftimiaAdministrator financiar ec. Viorel BolohanAdministrator financiar ing. Gabriela AlexoaeiAdministrator financiar ing. Daniela BrighiuAdministrator financiar fiz. Ramona CreangaAdministrator financiar ec. Gabriela Cre?uAdministrator financiar ing. Ionut AlexaAdministrator financiar ec. Marius JechelAdministrator financiar ing. Petru NistorAdministrator financiar ec. Cosmin UngureanuAdministrator financiar jr. Dan Tvetcu -Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;
- obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorSolicitam ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru lotul I Se va prezenta o mostra de produs pentru pozitia 1 si respectiv 2 din cadrul lotului.Pentru lotul IISe va prezenta o mostra de produs pentru pozitia 1, 2, 3si respectiv 4 din cadrul lotului.Pentru ambele loturi: mostrelede produs vor fi prezentate in ambalaj original, etichetat conform legislatiei in vigoare. Mostrele de produs (pentru ambele loturi) prezentatetrebuie sa fie conforme cu cerintele din caietul de sarcini. Mostrele vor fi analizate in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului, potrivit ord. 509/2011 al presedintelui ANRMAP Mostrele se vor depune in colet inchis si va insoti plicul cu oferte. Pe colet se va mentionat ?Mostre pentru procedura de achizitie de materiale igienico-sanitare?. In interiorulcoletului cu mostre de produs se vor mentiona toate datele de identificare ale produselor precum si numele si datele de contact ale ofertantului.Termenul de primire al mostrelor si respectiv de predare este: data limita pentru depunerea ofertei respectiv locul de depunere al ofertei, conform Invitatiei de participare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 13:46