Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MATERIALE MENTENANTA CAMINE CANTINA SI SEDIU UMF IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 340421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 340421/04.12.2012
Denumire contract: FURNIZARE MATERIALE MENTENANTA CAMINE CANTINA SI SEDIU UMF IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MATERIALE MENTENANTA CAMINE CANTINA SI SEDIU UMF IASI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE MATERIALE MENTENANTA CAMINE CANTINA SI SEDIU UMF IASI, CONSTANDIN SCULE, ACCESORII ELECTRICE, PLACI TAVAN CASETAT, SARE DEDURIZARE, VOPSELURI, SANITARE, FERONERIE SI GEAM TRAS.
II.1.6) CPV: 44510000-8 - Scule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 500.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 = 163 LEI;LOT 2 = 259 LEI; LOT 3 = 504 LEI; LOT 4 = 300 LEI; LOT 5 = 103 LEI; LOT 6 = 122;LOT 7 = 30 LEI; LOT 8 = 30 LEI; LOT 9 = 16 LEI;LOT 10 = 75 ; LOT 11 = 404 LEI; LOT 12 = 38 LEI; LOT 13 = 19LEI, CONT : RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI, COD FISCAL 4701100, UMF Gr. T. Popa Iasi, Garantia de participare se va constitui prin oricare modalitate permisa de art.86 virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.De asemeni, participantii pot constitui garantia de participare prin depunere la casieria autoritatii contractante sau prin OP , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care participantul face parte dintr-oasociere in cadrul careia participa la procedura , garantia se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asociereaparticipanta.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Incadrarea in categoria IMM in cazul asocierii presupune incadrarea tuturor asociatiilor in categoria IMM.Perioada de valabilitatea a garantiei: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Daca garantia de participare se constituie in moneda euro pentru o raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, se va faceechivalentala cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Garantie de buna executie: 10%din valoarea contractului fara TVASe va constitui in maximum 3 zilede la semnarea contractului, cu valabilitate pina la executarea integrala a obligatiilor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare care se va prezenta in original. Se va putea constitui garantia de buna executie si prin depunere la casieria autoritatii contractante sau prin OP, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta in contul RO29TREZ4065005XXX000410, TREZORERIA IASI, COD FISCAL 4701100, - art 90 HG. 925In cazul unei asocieri care este declarata cistigatoare, garantia se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asocierea ce va face parte contractanta.Cistigatorii IMM beneficiaza de prevederile art.16 din Legea 346/2006, in sensul reducerii cu 50% a garantiei , caz in care contractantul va completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, conform Anexa Legii 346/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. FORMULARCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.FORMULARCerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in careeste stabilita data de depunere ofertele (cu aplicarea corespunzatoare a art. 112 din Codul de procedura fiscala).nota: participantul aflat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante in termen de trei zile documentul in original FORMULAR- COPIE CONFORM CU ORIGINALULCerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depuneoferta.nota: participantul aflat pe primul locva prezenta la solicitarea autoritatii contractante in termen de trei zile documentul in original FORMULAR- COPIE CONFORM CU ORIGINALULCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.FORMULARCerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, conform OrdinuluiANRMAP nr.170/2012Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire , respectiv care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atibuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: ? prof.univ.dr.Vasile Astarastoae, ? ec. Dana Drugus, ? ing. Maria Arhip, ? ec. Mihaela Timofte? jr. Nicoleta Nastase, ? jr. Ionica Vasiliu Barca? ing. Mircea Cojocaru, ? ec. Petronela Baranetchi, ? ec. Ioana Alexa?ing. Dana Octavia Pacurici, ? ms. Vasile Belciug, ? Iulian GhitescuCerinta nr. 7Calitatea de participant la procedura a ofertantului: in nume propriu, ca asociat sau subcontractantFORMULAR Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de O.N.R.C.Operatorul economic trebuie sa fie autorizat pentru codul CAEN (COPIE CONFORM CU ORIGINALUL)Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator emis de O.N.R.C.in forma originala sau copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor furnizari de produse cu montaj din ultimii 3 ani, cuprinzind beneficiari, valori, perioade de prestare, cantitati Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara;Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda punctajul maxim alocat 70 puncte. Pentru altpret decat cel maxim se acorda punctajul astfel: P(n) = [pret minim/ pret(n)] x 70, unde pret (n) = pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
GARANTIA ACORDATA PRODUSELOR
20
Descriere: Durata de garantie se exprima in luni. Durata de garantie minima acceptataeste de 12 luni, sub acest termen oferta va fi declarata neconforma, iar durata maxima este de 24 luni, peste acest termen oferta nu se va puncta suplimentar.Pentru durata cea mai mare se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv 20 puncte. Pentru o durata de garantie a produselor mai mica, dar nu mai mica decat cea minim acceptata, punctajul se acorda astfel: P(n) =(durata de garantie (n)/ durata de garantie maxim ofertata) x 20 puncte, unde durata de garantie (n) = durata de garantie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n)
TERMEN DE LIVRARE
10
Descriere: Termenul de livrare se exprima in zile. Termen maxim de livrare acceptat este de 30 zile, peste acest termen oferta va fi declarata neconforma, iar termenul minim de livrare este de 15 zile, sub acest termen oferta nu se va puncta suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Pentru termenminim de livrare se acorda punctaj maxim 10 puncte. Pentru alt termen de livrare se acorda punctaj astfel: P(n) =[termen minim ofertat / termen de livrare (n)] x 10 puncte, undetermen de livrare(n) = termen de livrare a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer