Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare materiale necesare pentru activitatea de dezvoltare experimentala (proiect POS CCE)


Detaliu pentru invitatia numarul 319236
Autoritate contractanta
Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Cod de identificare fiscala: 3519500
Adresa: Bd.Revolutiei nr.77, Arad
Telefon: 0257280702
Fax: 0257280702
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare materiale necesare pentru activitatea de dezvoltare experimentala (proiect POS CCE)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare materiale pentru activitatea de dezvoltare experimentala: lot I - chimicale si consumabile de laboratorlot II - sticalrie / ustensile de laborator / pieselot III - materiale de birotica / papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.12.2011 12:36
Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2012 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Aurel Vlaicubd.Revolutiei nr.77cam.49 - Secretariat Director General Administrativ, etaj II
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2012 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Aurel Vlaicubd.Revolutiei nr.77cam 39, etaj II
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 229, 015 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- decl priv eligibilitatea- decl prin neincadr. in art.181- decl priv neincadr in art.69.1- decl priv cal de participant- certificat de part la lic cu of indep- sit achitarii oblig la bugetul de stat si bug local - certificate de atestare fiscala prib plata la bug de stat si bug local- certif de cazier fiscal- certif const ORC- doc care atesta IMM (daca este cazul)- fisa inf gen- bil ult 3 ani (2008, 2009, 2010)- decl priv livr in ult 3 ani- min. o recomandare- certif de impl a sist de manag a calitatii- decl priv subcontr. (daca este cazul)
din SEAPgarantie de participare: lot I - 2200 leilot II - 2200 leilot III - 180 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer