Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MATERIALE PENTRU ALIMENTARI CU APA


Detaliu pentru invitatia numarul 326370
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRESTCOM SERV S.A.
Numar invitatie: 326370/11.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE MATERIALE PENTRU ALIMENTARI CU APA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRESTCOM SERV S.A.Cod fiscal: 23633001, Adresa: Str. Unirii, PT25 Spicul, Buzau, Telefon: 0238718015, Fax: 0238718015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Prestari Servicii: Lucrari de instalatii sanitare, incalzire si aer conditionat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MATERIALE PENTRU ALIMENTARI CU APA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea de materiale pentru alimentari cu apa, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 915 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: LOT 1= 1307 LEI; LOT 2 = 550 LEI; LOT 3 = 353 LEIIn cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare din membrii asocierii. Garantia pentru participare se va constitui pentru suma mentionata, optional in urmatoarele forme: 1. Scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari intocmita conform Formular 5. Documentul in original va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Buzau, Str.Unirii, PT - 25 Spicul) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. Virament bancar prin ordin de plata in contul: RO03BSEA0360 0000 0068 2537 deschis la EMPORIKI BANK. Documentul va fi scanat si atasat in SEAP astfel incat sa fie lizibil, numai in format PDF sau JPG.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge eventuala contestatie depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta (se va completa formularul 1 Sau declaratie pe propria raspundere conform art.11alin.4 din H.G.925/2006)Cerinta nr. 2 - Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta - formularul 4;Cerinta nr. 3 - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Se va completa formularul 2;Constantin CRETU ? DIRECTOR GENERALMaria RUSU ? CONTABIL SEF, membru in comisieManuela Chesnoiu-Dobrota - Achizitii Publice, presedinte comisie fara drept de votCiprian Nistor - Birou Tehnic, membru in comisieGabriela Nicolae - Consilier Juridic, membru in comisieCerinta nr. 3 - Certificate fiscale-certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local si de stat(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor prezenta situatia datoriilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele Sau -declaratie pe propria raspundere conform art.11alin.4 din H.G.925/2006)Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului - neprezentarea acestui document atrage excluderea de la procedura Cerinta - Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Sau-declaratie pe propria raspundere conform art.11alin.4 din H.G.925/2006 Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului -neprezentarea acestui document atrage excluderea de la proceduraIn etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in oroginal/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - ultima balanta de verificareCerinta nr. 2 - ultimul bilant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP, conform prevederilor HG 1660/2006
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer