Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare materiale pentru Canalizare menajera si extindere alimentare cu apa potabila in Benic


Detaliu pentru invitatia numarul 356212
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Galda de Jos (Consiliul Local Galda de Jos), Jud. Alba
Numar invitatie: 356212/29.11.2013
Denumire contract: Furnizare materiale pentru Canalizare menajera si extindere alimentare cu apa potabila in Benic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Galda de Jos (Consiliul Local Galda de Jos), Jud. AlbaCod fiscal: 4561928, Adresa: Galda de Jos, Principala, 90, Galda de Jos, Telefon: 0258846032, Fax: 0258846032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galda de Jos, Principala, 90, Galda de Jos, Romania, cod postal: 517285, telefon: +40 258846032, fax: +40 258846032, persoana de contact: Floare Giorgiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Galda de Jos, Principala, 90, Galda de Jos, Romania, cod postal: 517285
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare materiale pentru Canalizare menajera si extindere alimentare cu apa potabila in Benic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor furniza materialele necesare realizarii lucrarilor privind canalizarea menajera si extinderea alimentarii cu apa potabila a satului Benic, lucrari ce se vor realiza de catre SC APA CTTA ALBA in baza unui contract de asociere incheiat intre aceast operator economic si Comuna Galda de Jos
II.1.6) CPV: 39715300-0 - Echipament pentru instalatii de apa si canalizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 11300 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Tinand cont de prevederile O.U.G. 34/2006 cu privire la contestatii si solutionarea acestora se va retine contestatarului, caruia i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C. ca nefondata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1, lit b).Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP la cursul leu/alta valuta anuntat da BNR la acea data.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se va constitui in conformitate cu prevederile art 90 alin (1)-(3) dinH.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare respectiv H.G. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea - Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile care determina excluderea din procedura conformprev. art. 180 din OUG 34/2006. Cerinta se solicita ofertantilor precum si ofertantilor asociati.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a) c1 si d) .Cerinta se solicita ofertantilor precum si ofertantilor asociati.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Tertul sustinator si subcontractantii nu trebuie sa se incadreze in situatiile care determina excluderea din procedura conform prev. art. 69¹ din OUG nr 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Raica Romulus ? primar Pastrav Tudor - viceprimar Voica Angela Elena ? contabil Pastiu Maria - secretar Frincu Horea Amos - consilier Farkas Attila Giula - consilier Francu Sever Sabin - consilier Goia Traian - consilier Giorgiu Liviu - consilier Borza Florian - consilier Frincu Emil - consilier Goia Ana Nicoleta - consilier Valea Ioan - consilier Goronea Spiridon ? consilier Neag Ioan ? consilier Cutean Catalin Nicolae ? consilier, Giorgiu Floare presedinte comisie evaluare, Popa Razvan, Sibisan Emil - membri ai comisiei de evaluare, Campean Nicoleta ? membru de rezerva comisia de evaluare.Cerinta se solicita ofertantilor precum si ofertantilor asociati.Cerinta nr. 4 Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art 11 alin 4 din HG nr 925/2006. Intro astfel de situatie devin aplicabile preved art 9 alin 3 din Ordinul 509/2011Cerinta nr.5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta se solicita ofertantilor precum si ofertantilor asociati.Cerinta nr.6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta se solicita ofertantilor precum si ofertantilor asociati. Persoane juridice / fizice romane: prezentare Certificat Constatator emis de ORC de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul din care sa rezulte denumirea operatorului economic, datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul social, structura actionariatului, reprezerntantul(ii) legal (i), domenii de activitate. Datele inscrise in Certif constat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acesta se depune in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe locul intai va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pt verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCPersoane fizice/juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestarea ori apartenenta dpv profesional. Acesta se depune in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 1.130.000 lei.Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari incheiati, insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie semnata in conf. cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani.Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor)livrari de produse similare in baza aminim un contract, livrari in valoare de cel putin 565000 lei, fara TVA, de natura, complexitatea celor prevazute in caietului de sarcini. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declaratesau prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin 1 lit. a din OUG 34/2006 Certificat ISO 9001 sau echivalent, transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertei.Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.In cazul operatorilor in curs de certificare, se admite prezentarea unui document in care sa fie precizat faptul ca auditul de certificare al respectivului operator economic este finalizat urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer