Achizitie publica - Furnizare ,,Materiale pentru instalatii sanitare?
Detaliu pentru invitatia numarul 306370
COMPANIA AQUASERV S.A
Cod de identificare fiscala: 10755074
Adresa: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures
Telefon: 0265-208846
Fax: 0265-208881
Denumire invitatie: Furnizare , ,Materiale pentru instalatii sanitare?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 42131400-0 - Robinete sau vane pentru instalatii sanitare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare , ,Materiale pentru instalatii sanitare?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 03.08.2011 14:29)
Data publicarii: 26.07.2011 10:15
Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. COMPANIA AQUASERV S.A Tg Mures, str.Kos Karoly nr.1, cod postal 540297, tel.0265-208.810, fax.0265-208.881, Departamentul Achizitii Publice
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. COMPANIA AQUASERV S.A Tg Mures, str.Kos Karoly nr.1, cod postal 540297, tel.0265-208.810, fax.0265-208.881, Departamentul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Ap?
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 826, 545 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratia privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat de participare la licitatie Declaratie privind neîncadrarea în art.69^1 din OUG nr.34/2006 Cerificatul de înregistrare la ORC, în copie;Cerificatul de înregistrare în scopuri TVA, în copie;Actul constitutiv al societatii, în copie.Declaratie privind informatiigenerale si situatia economico-financiara Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii (IMM), daca este cazul Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate în ultimii 3 ani Declaratie privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti, daca este cazul, Cert privind oblig exigibile eliberat de DGFP si Primarie
Documentatia de atribuirepoate fi descarcata direct si nerestrictionat de catre operatorii economici interesati, din sectiunea "Documentatie si clarificari"Garantia de participare 10000 lei
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Procedura de atribuire se anuleaza, in baza prevederilor art.209 alin.(1)lit.d) din OUG nr.34/2006, deoarece au fostconstatate abateri grave de la prevederile legislative care afecteaza procedura de atribuire, respectiv in cadrul documentatiei de atribuire si in modul de aplicare a procedurii de atribuire s-a constata erorisi omisiuni care au ca efect incalcarea principiilor prevazute la art.2 alin (2)lit.a)-f). Procedura de atribuire se va relua dupa revizuirea Documentatiei de atribuire.