Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare materiale pentru investitia: Sistem de alimantare cu apa potabila-retele de distributie localitatea Cut comuna Cut judetul Alba


Detaliu pentru invitatia numarul 351221
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ComunaCut (Primaria Cut)
Numar invitatie: 351221/26.07.2013
Denumire contract: Furnizare materiale pentru investitia: Sistem de alimantare cu apa potabila-retele de distributie localitatea Cut comuna Cut judetul Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunaCut (Primaria Cut)Cod fiscal: 16397960, Adresa: Cut, str. Principala nr. 29, Cut, Telefon: 0258/745113, Fax: 0258/745113
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cut, str. Principala nr. 29, Cut, Romania, cod postal: 517506, telefon: +40 258745113, fax: +40 258745113, persoana de contact: Emil Dragos Moga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei CUT - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare materiale pentru investitia: Sistem de alimantare cu apa potabila-retele de distributie localitatea Cut comuna Cut judetul Alba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune furnizarea de materiale necesare realizarii investitiei Sistem de alimantare cu apa potabila-retele de distributie localitatea Cut comuna Cut judetul Alba. Lucrarile care vor folosi materialele achizitionate vor fi executate de catre operatorul regional APA CTTA Alba in baza unui contract de asociere incheiat. Produsele si materialele ce fac obiectul prezentei proceduri vor fi achizitionate progresiv pe toata perioada executiei lucrarilor -18 luni.
II.1.6) CPV: 39715300-0 - Echipament pentru instalatii de apa si canalizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 439, 494.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 8700 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Tinand cont de prevederile O.U.G. 34/2006 cu privire la contestatii si solutionarea acestora se va retine contestatarului, caruia i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C. ca nefondata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata acontractului, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1, lit b).Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi dupa 5 zile incepand de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP conform cursului anuntat da BNR la acea data.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se va constitui in conformitate cu prevederile art 90 alin (1)-(3) dinH.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare respectiv H.G. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea formularului Nr. 1 Declaratie privind Eligibilitatea Completarea formularului Nr. 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completarea si prezentarea formularului Nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala emis de Directia Finantelor Publice Teritoriala cu privire la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarisociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (pentru persoanele juridice din Romania) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte.Certificatul fiscal emis de autoritatea publica locala cu privire la plata impozitelor si a taxelor la bugetul local (pentru persoanele juridice din Romania)din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte. Persoanelejuridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in a justifica inexistenta datoriilor persoanei juridice catre bugetul de stat sau bugetele locale imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 cu privire la conflictul de interesePersoanele participante la organizarea si derularea procedurii de achizitie publica precum si persoanele cu capacitate de decizie la nivelulAutoritatii contractante sund: Mutu Vasile-primar, Basca Sorin Gheorghe-Viceprimar, Moga Emil Dragos- secretar. Consilieri Locali: Daian Ilie, Dinea Ioan, Galata Vasile, Ganga Claudiu Sandel, Popa Ioan, Reche Ioan, Vasiu Vasile, Vlad Liviu, Basca Sorin Gheorghe. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Cerinte obligatorii: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se facadovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursOfertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita de a prezenta pentru conformitate documentul/documentele in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fiede minim850 000 lei.Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari incheiati, insotit de contul deprofit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie semnata in conf. cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi realizat in ultimii 3 anicel putin un contract cu obiectivul de furnizare produse similare cu cele cerute in caietul de sarcini similar cu o valoare deminim 430 000 lei.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similareurmatoarele: copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declaratesau prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarin conformitate cu prevederile art. 188 alin (1( lit. a( din OUG 34/2006 Completarea Formularului nr. 4. Certificat ISO 9001 sau echivalent, transpuse in legislatia tarii de origine aofertantului valabile la data limita de depunere a ofertei.Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecaredintre membrii asocierii.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in intregime in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer