Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare materiale promotionale pentru: ?Elaborare de materiale promotionale in scopul promovarii actiunilor turistice din Comuna Lupeni, Judetul Harghita?, proiect finantat prin FEADR, masura 313


Detaliu pentru invitatia numarul 329122
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Lupeni Jud. Harghita
Numar invitatie: 329122/11.06.2012
Denumire contract: Furnizare materiale promotionale pentru: ?Elaborare de materiale promotionale in scopul promovarii actiunilor turistice din Comuna Lupeni, Judetul Harghita?, proiect finantat prin FEADR, masura 313
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Lupeni Jud. HarghitaCod fiscal: 4368049, Adresa: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Lupeni, Telefon: +40 266248104, Fax: +40 266248212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Lupeni, Romania, cod postal: 537165, telefon: +40 266248104, fax: +40 266248212, persoana de contact: JOSIF CSABA BEKO
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Lupeni, Romania, cod postal: 537165, telefon: +40 266248104, fax: +40 266248212
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare materiale promotionale pentru: ?Elaborare de materiale promotionale in scopul promovarii actiunilor turistice din Comuna Lupeni, Judetul Harghita?, proiect finantat prin FEADR, masura 313
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul prezentei licitatii Comuna Lupeni doreste achizitionarea servicii de creatie/proiectrare, elaborare si furnizare de materiale promotionale in scopul promovarii actiunilor turistice din zona comunei. Prin aceasta actiune se urmareste popularizarea atractiilor turistice in randul celor care viziteaza zona, avand ca rezultat dezvoltarea turismului din zona.Investitia propusa in cadrul prezentului proiect de comuna Lupeni consta in conceperea/proiectarea si elaborare de materiale promotionale in scopul promovarii actiunilor turistice si achizitionarea de infochioscuri.Prin aceasta investitie se doreste atingerea urmatoarelor obiective: ? Promovarea infrastructurii si serviciilor turistice din zona? Cresterea numarului de turisti si a duratei vizitelor
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 564 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.000, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formular nr. 14 in original)Nu se admit CEC-uri. In cazul asociatiilor, poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. Nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceripe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 15 Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei In cazul in care se formuleaza o contestatie, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;In orice situatie, garantia trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? la sedinta de deschidere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tari in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila conform cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie: ALBERT MATYAS - primar, SINKA MARTA - secretar, JAKAB KALMAN ? contabil, BEKO CSABA - responsabil achizitii, HILBEL FERENC-OTTO; -consilier, MARTON CSABA -consilier, SOLYOM ISTVAN?DEZSO -consilier, MAGYARI JO;ZSEF -consilier, MIHALY LASZLO; -consilier, MAJOR MAGDALENA -consilier, BAKOSARPAD -consilier, HADNAGYGÉZA -consilier, HADNAGYJO;ZSEF -consilier, TAMAS LAZAR -consilier, HADNAGY ERNO -consilier.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 23 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: In caz de asociere/ subcontractare, se va depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.4) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere). Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2. Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Conditia minima de calificare: cifra de afaceri medie realizata pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 200.000 RON.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experientei similara - trebuie prezentat cel putin un contract sau maxim 3 contracte de furnizare de materiale promotionale si infochiosc in valoare de100.000 lei fara TVA.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Fiecare participant in asociere trebuie sa-si dovedeasca experienta similara in raport cu procentul de participare in asociere.Pentru contractele finalizate mentionate in Formularul nr. 6 se vor atasa copii lizibile conform cu originalul dupa contract, sau Factura/Procesul verbal de predare-primire/Recomandarea beneficiarului, iar pentru materiale promotionale obligatoriu mostra din lucarile editate.Acesta va cuprinde toate elementele necesare pentru evaluarea ofertei, in conformitate cu criteriile de evaluare.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane calificate strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): specialist cu studii superioare - specialist in tehnica de calcul, grafician (designer) cu studii superioare de lunga durata- Pentru personalul de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului se vor atasa: diplomele de studii, calificarile, atestarile, certificatele, contract de munca, contract de colaborare, etc. in copii lizibile conform cu originalul.Nota: in cazul asocierii, cerinta se indeplineste in mod cumulativ., Informatii privind subcontractantiii) Trebuie atasat ? daca este cazul - Formularul nr. 11 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) completat.ii) Trebuie atasat ? daca este cazul - Acordul de subcontractare, (Model Acord de subcontractare: Formularul nr. 9) in original sau copie legalizata, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea., Informatii privind asociatiiDaca oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat trebuie sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Se va prezenta: i)Formularul nr. 12ii) Formularul nr. 10 in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatieiiii) Formularul nr. 13Nota: Cerintele minime de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat in proportie egala cu cota de participare in consortiu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru pretul ofertei se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 60
Durata de elaborare si livrare
20
Descriere: Acest factor de evaluare va fi exprimat in luni. Durata de elaborare si livrare acceptata trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 2 luni si maxim 12 luni. Ofertele cu durata elaborare si livrare mai mic de 2 luni nu vor fi punctate suplimentar, va fi acordat punctajul maxim de 20 de puncte. Ofertan?ii care vor avea durata de livrare mai mare de 12 luni vor fi descalifica?i, oferta lor va fi considerata neconforma. Punctajul pentru durata livrare se acorda astfel: a) Pentru cea mai scurta durata de executie: 20 puncte; b) Pentru alta durata decat cea prevazuta la lit. a) - durata (n) se acorda astfel: P durata n) = (durata minima/durata (n)) x 20.
Perioada de garantie acordata Infochioscului
20
Descriere: Acest factor de evaluare va fi exprimat in luni. Perioda de garantie acceptata trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 24 luni si maxim 36 luni. Ofertele cu perioada de garantie mai mare de 36 luni nu vor fi punctate suplimentar, va fi acordat punctajul maxim de 20 de puncte. Ofertan?ii care vor avea durata de garantie mai mic de 24 luni vor fi descalifica?i, oferta lor va fi considerata neconforma. Punctajul pentru perioada de garantie acordata - se acorda astfel: Pentru perioada de garantie intre 24 luni si 30 luni, se acorda: 10 puncte. Pentru perioada de garantie intre 30 luni si 36 luni se acorda, se acorda: 20 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: On-line, de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer