Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare materiale sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 326566
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" Iasi
Numar invitatie: 326566/11.05.2012
Denumire contract: Furnizare materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" IasiCod fiscal: 4540810, Adresa: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Telefon: 0232-264271; 0232-473020, Fax: 0232-473676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare materiale sanitare
II.1.6) CPV: 33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da : Lotfesi tifon (fesi 10 m. × 10 cm. si fesi 10 m. × 20cm.) :3.240 RONPerioada de valab. a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de particip. se poate constitui : -prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara ori printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante;
-cu ordin de plata in contul de garantii al Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof. Dr. Nicolae Oblu? Iasi: RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi.Perioada de valab. a garantiei de particip. trebuie sa acopere perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valab. a ofertei, perioada de valab. a garantiei de particip. va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.In cazul in care garantia de particip. se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Potrivit art. 86, alin (6) din HG 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in orice situatie, dovada constituirii garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata (autoritatii contractante) cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in caz contrar autoritatea contractanta poate respinge oferta ca fiind inacceptabila potrivit art. 36 alin. (1). lit.a) respectiv art . 33 alin. (3) din HG 925 / 2006.Restituirea garantiei de particip. se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic, in conditiile legii.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de particip. va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Formularul 2;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006-Formularul 3;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, sau la documentele prezentate de acesta, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ? Se va completa Formularul 4- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006; se va completa Formularul 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof.Dr.N.Oblu? Iasi : - Dr. Lucian Eva ? Manager;
- Dr. Eugen Cezar Popescu ? Director Medical;
- Ec. Ioan Haliga ? Director Financiar ContabilMembrii comisiei de evaluare: Ing. Ec. Ionel Vasiliu, Dr. Eugen Cezar Popescu, As. Iulian CozianuMembri de rezerva (supleanti): Progr. Ioan Curcan, Dr. Bogdan Costachescu, As. Cristina Vasilache Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa se poata identifica obiectul / (obiectele) de activitate al / (e) operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Formular 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani; se va completa Formularul 6;2. Mostre: in conformitate cu prevederile art. 188, alin (1), lit. e) din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta solicita sa se prezente in mod obligatoriu ca mostra cate 1 bucata din fiecare produs ofertat, pe cat posibil in ambalajul original. Mostrele se transmit de catre operatorii economici ofertanti astfel incat sa ajunga la sediul Autoritatii Contractante specificat la pct. I.1. (sau la pct. IV.4.2.), pana la data si ora limita de depunere a ofertelor specificata in invitatia de participare publicata in SEAP. Certificarea sistemului de management al calitatii conf. SR EN ISO 9001 / 2008 sau echivalent. Se va putea prezenta documentul in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer