Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MATERIALE SANITARE


Detaliu pentru invitatia numarul 352139
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN
Numar invitatie: 352139/07.08.2013
Denumire contract: FURNIZARE MATERIALE SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOANCod fiscal: 4204178, Adresa: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Telefon: 334.67.15, Fax: 334.67.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 123345071, fax: +40 123345071, persoana de contact: Maria Ciubotariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, biroul investitii achizitii publice.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 563, 698 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 1% din valoarea maxima estimata a lotului, fara TVA in cuantumul prevazut in Anexa B a prezentei fise de date.Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita pentru primire a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, in conformitate cu prevederile Art.86alin.(1)si(5) din H.G. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate e asigurari. Dovada garantiei de participare-la vedere, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor la sediul autoritatii contractante. In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata in baza articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizata. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara - Prin O.P in cont: RO15BRDE410SA52462404100, agentia Amurgului, grup Academiei.-Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.IMPORTANT: In caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul B.N.R din data publicarii anuntului de participare. Echivalenta LEI/EURO/ALTA VALUTA: data publicarii anuntului de participare. Banca pentru echivalenta LEU/EURO/ALTA VALUTA: B.N.R. De asemenea, ca urmare a art. 87, din H.G. 925/2006, alin. 1, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . formularul 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completareaformularului anexat . formularul 2 (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181lit.a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului departicipare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat formularul 3, 4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. sicompl.ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - formularul 4-( Atragem atentia ca nici tertul sustinatornu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privindneincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin OrdinulANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )NOTA: Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura deatribuire) sunt urmatoarele: -Manager: Prof.Dr. Alexandru Ciocalteu-Director financiar-contabil: Ec. Petruta Lazar-Comisia de evaluare: -Prof. Dr. Niculae Iordache-Dr. Gabriela Elisabeta Zugravu-As.Daniela Robescu-Ref. Vlad Bogdan-Maria CiubotariuNOTA : -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art.36alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente la bugetul destat consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Asadar, dovada achitariitaxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente inluna anterioara celei in care se depune oferta.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTEVENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de forurile competente care sa stipulezeca Ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor . Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prinprezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta.NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi prezentate cu metiunea conform cu originalul.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in careeste prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspunderepotrivit art.11 alin(4)din HG 925/2006.Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr.509/2011.Persoane juridice/fizice straine .NotaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toatesituatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificat 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document va fi prezentat in copie cu mentiunea ? conform cuoriginalul ? semnat si stampilat de reprezentantul legal.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezintecertificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.NotaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toatesituatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificatSe prezinta in copie, cu mentiunea ? conform cu originalul ? semnat si stampilat de reprezentantul legal
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani- Cursul de schimb mediu anual BNR : Anul EURO - mediu :2012=4.4560; 2011=4, 2379; 2010 =4, 2099, prezentarea in copie cu mentiunea ? conform cu originalul ? semnat si stampilat de reprezentantul legalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ Certificat de calitate ISO 9001:2008 eliberat de organisme autorizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 07:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer