Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare materiale sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 355143
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti
Numar invitatie: 355143/29.10.2013
Denumire contract: Furnizare materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul General C.F. nr. 2 BucurestiCod fiscal: 4505316, Adresa: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213163049, Fax: +40 213164901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 213163049, fax: +40 213164901, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Bucuresti, Serviciul Achizitii Publice, Corp C, Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Diverse materiale sanitare- 3 loturi, ATI, urologie, chirurgie - conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33141641-5 - Sonde (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 543, 855 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform anexa B .Ptr. operat. economici care constituie garan. de participare in euro/altavaluta, data pentru care se determina echivalentalei/alta valuta : data publicarii invit. de participare. Banca pentru echival. leu/valuta: B.N.RIn sit. in care exista oferte depuse de un ofertant/asociere care au calitatea de IMM, acesta/aceasta va benef. de reduc. stab. de legislatie;daca in asocierea respectiva unul din asociati nu este IMM, atunci nu se vor invoca respectivele reduceri. In cazul in care ofert. depune o contestatie la C.N.S.C. impotriva unui act al autor. contract. si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autor.contract. va retine contestatorului din gar. de part. in raport cu valoarea estimata a contractului , conform art.278ยน, alin. 1, lit. a) din O.U.G. 34/2006, 1% din valoarea estimata a contractuluisi alin.2Valab. gar. de part. este cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor- Modul de const. a gar. de part.: - se constituie prin virament bancar in contul autor. contract., cont nr. RO55TREZ7015005XXX000179 Trezoreria Sector 1, Bucuresti.- printr-un instrument de garan. emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul sipentru perioada prevazuta in docum. de atribuire.-Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instr. de garant. va trebui sa faca referire expresa la procedura Cerere de oferte privind achiz. de materiale sanitare, , perioada de valab. a acestuia trebuie sa fie cel putin egalacu perioada de valab. a ofertei. Gar. de part. va fi executata de catre autor. contract. in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semnezecontr. de achiz. publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului subsecvent, se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contract subsecvent este maimare decat 25.000 lei;
-Valoarea acesteia este de 5% din valoarea in lei fara TVA a contractului subsecvent conf. art. 89 alin.(2) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conf. art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 in conformitate cu formularul specific din sectiunea FORMULARE.-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 in conformitate cu formularul specific din sectiunea FORMULARE.a) pentru persoane juridice/fizice romane-Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catrebugetul general consolidat, acestea vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .-Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, acestea vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenullimita de depunere a ofertelor .b) pentru persoane juridice / fizice straine-Documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata in original , copie legalizata sau copie semnata si certificata conform cuoriginalulObs.: Documentele de mai sus vor fi semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilatePrecizare: Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheiereaacordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catreorganele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu formularul specific din sectiunea FORMULARE-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 ( Manager ? Bucur Serban, Director Financiar Contabil ? Raluca Bogdanescu, Director Medical- Dr. Dumitru Peta, Director Ingrijiri Medicale- As.Pr. Pop Adrian, Sef Serviciu Administrativ- Stefan Laibner, Sef Serviciu Achizitii Publice- Ec. Dragos Dinca, Compartiment Juridic ? Jr. Mihaela Marinescu ), in conformitate cu formularul specific din sectiuneaFORMULARE-Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 in conformitate cu formularulspecific din sectiunea Formulare Certificat constatator eliberat de O.N.R.C , din care se rezulte: -capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Obs.: Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document incopiePersoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sadovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta.(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Fisa de informatii generale Se vor preciza informatii cu privire la: -declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -A se prezenta mostre pentru toate produsele din lot(uri), in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produsesimilare celor care fac obiectul achizitiei . Ofertantul produselor va trebui sa aiba certificat un sistem propriu deconducere si de asigurare a calitatii , certificat conform standardului SR ENISO 9001:2008 sau echivalent , certificat emis de un organism acreditat. -seva prezenta copia certificatului sau certificat echivalent .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer