Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare materiale sanitare consumabile pt dializa


Detaliu pentru invitatia numarul 346877
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Numar invitatie: 346877/17.05.2013
Denumire contract: furnizare materiale sanitare consumabile pt dializa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare materiale sanitare consumabile pt dializa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: materiale sanitareconsumabile pt dializa renala compatibile cu aparatele DIALOG A412/V440, DIALOG+conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 430 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1% din valoarea estimata fara TVA, respectiv 3653, 37. Pentru echivalenta ofertei/garantiei de participare, cursul Euro la care se va face raportarea este cel stabilit de catre BNR inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor ?Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - OP in contul autoritatii contractante - scrisoare de garantie bancara Formular nr. 16 -scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari - reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr. 14- cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria Municipiului Arad Cod fiscal 3519879-Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel ma mai tarziu la data limita de depunere a ofertelorstabilita de sistem. Fiind o procedura ON LINE, aceasta va fi atasata in S.E.A.P. alaturi de celelalte documente de calificare. - Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.-In vederea returnarii se va prezenta si o cerere de returnare a garantiei de participareModalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA) constituita conform H.G. 925/2006 , Art.90.- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr.9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul nr. 1; - document scanat semnat, stampilat, « conformcu originalul »2. Declaratii privind eligibilitatea: completare Formular nr. 2.Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute laart.180 din OUG 34/2006, actualizata; - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata: Participanti la procedura nu trebuie sa seincadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata; -completare Formular nr. 3;
- - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »4. Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », dincare sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentare certificat de atestarefiscala eliberat de Directia Finante Locale, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat, « conform cu originalul » din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine -terbuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate deautoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 actualizata. Pentru a fi valabilecertificatele solicitate trebuie prezentate ca document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », , insotite detraducerea autorizata in limba romana -legalizate, sa fie in termen de valabilitate si sa nu prezinte datorii restante. Ofertantii care princertificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, ofertele vor fi considerate innaceptabile cfart.36 ali (1) lit.b) din HG 925/20065. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006 Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 4 - dinSectiunea "Modelele de formulare" a prezentei documentatii de atribuire - document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cuoriginalul ». Personele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Conf. Ordin 170/2012: Nume si prenume/ Functia1.Teodora Olariu Manager2.Nicolina Popa Director Financiar Contabil3. Adrian Wiener Director Medical4. Mariana Rodina Cosilier Juridic5. Simona Virciu Cosilier Juridic6. Cristina Nica Economist -rezerva membru comisie evaluare7. Ioan Grat ?economist ? presedinte comisie de evaluare8. Florin Redis Economist membru comisie evaluare9. Mihaela Jurgiu Jurist rezerva membru comisie evaluare10. Iovanel Viorca As. Sef Dializa membru comisie evaluare11.Sorin Baltean Sef Serviciu Administrativ - Tehnic12. Petcov Slagean Economist inlocuitor presedinte comisie de evaluare6. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 5 - din Sectiunea "Modele deformulare" a prezentei documentatii de atribuire - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul "Nota: Ofertele vor fi considerate inacceptabile, conform art.36, alin.1, lit.b, din HG 925/2006pentru orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operatoreconomic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - document scanatsemnat, stampilat, « conform cu originalul »Nota: - Ofertantului clasat pe primul loc, dupa etapa de evaluare a ofertelor, i se vor solicita pentru conformitate documentele solicitate lapct.III.2.1.b) in original sau copie legalizata?- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice pentru activitatea de comercializare, distributie dispozitive medicale valabil la datasedintei de deschidere aferenta procedurii document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul » (in conf. cu Legea nr.176/2000privind dispozitivele medicale, republicata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: solicitam prezentarea obligatorie de mostre, cutitlul gratuit, pentru produsele specificate in caietul de sarcini, care se vordepune pana la data limita de depunere a ofertelor, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani., Experienta similara , din care sa rezulte finalizarea a cel putin un contractsimilar, Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale pentru fiecare produs
ofertat in parte eliberat de catre O.T.D.M. sau Declaratii/Certificate de
conformitate CE ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer