Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare "materioale de curatenie"


Detaliu pentru invitatia numarul 347693
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1
Numar invitatie: 347693/30.05.2013
Denumire contract: furnizare "materioale de curatenie"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1Cod fiscal: 15318810, Adresa: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/223.15.12;0744798590, Fax: 021/223.15.12
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 71314, telefon: +4 0212224340, fax: +4 0212224340, persoana de contact: Mihaela Briciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Sector 1, B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare "materioale de curatenie"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare materiale de curatenie conform cerintelor Caietului de sarcini, necesare pentru Complexele de Servicii Sociale, Centrele de Asistare si Ingrijire, Centrul de Primire Urgente, Case de tip Familial si CRRN din subordinea DGASPC Sector 1.Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2013 este de319787.08RON fara TVA, si reprez. val es a prez proc(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)Valoarea estimata a contractului ce contine si val posibilelor suplimentari este de479680.63RON fara TVA.RON fara TVAOptiuni: pana la 31.12.2013, cu prel 4 luni, cf.art. 6 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 39224000-8 - Maturi, perii si alte articole de diverse tipuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 319, 787.08 - 479, 680.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 6075 lei.Gar de part se poate depune si in valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileModalitati de constituire al garantiei de participare acceptate: ? Virament bancar in contul autoritatii contractante;? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Term de val al gar de participare cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO26TREZ70124680220XXXXX, TREZORERIA SECTOR 1 cod fiscal 15318810.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, aut contr va retine contestatorului o parte din garantia de participare conform disp.art.278 indice 1 alin.(1) din OUG nr. 34/2006Dovada constituiri garantiei de participare se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic.
Garantie de buna executie
1 Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.2. Mod de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;? prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat, Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.? certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor atasa certificate de atestare fiscala sau echivalent, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Danut Ioan Fleaca ? Director GeneralComan Mariana ? Director General AdjunctMihaela Briciu ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Avizare ContracteDaniela Nita ? Director EconomicMarius Petre ? Sef Serviciu Contabilitate, BugetConsilieri locali: Adam Marinela Andreiana Sorin Cornel, Antipa Aadriana, Borta Constantin, Brad Ion, Diaconescu Alecsandru, Diaconescu Florin Nicolae Andrei, Dinu Steliana Cristina, Dumitrescu Teodor Cristian, Fodoroiu Cosmin Marius, Gheorghe Leonard Ionut, Iamandi Doru, Iorgulescu Mihai, Mara Laura Cristina, Mitu Razvan Aurel, Motoc Vasile, Olteanu Paul, Pavel Bogdan Virgiliu, Pupaza Niculae, Radu Aurel, Stamule Tanase, Stan Tasel Silvica, Stancu Nicoleta, Stancescu Mircea Dan, Tanaescu Adrian, Teodorescu Catalin, Zvirid Ana Luiza.Pt tert-ul sustinator se vor solicita doc prev la art. 69^1, art. 180 si art.181 lit.a, c indice 1 si d din OUG nr.34/2006 mod si comp prin Legea nr. 279 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Nota: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 anise completeaza conform Formularului 6 si se va depune in original.Pentru conversia in alta moneda se va lua in calul cursul mediu anual afisat de BNR pentru ultimii 3 ani, Cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani2010, 2011 si 2012 trebuie sa fie cel putin egala cu639574, 16lei. Det valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani, se va calcula in functie de data la care op ec a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.?Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani- ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare obiectului procedurii la nivelul unui document/contract/proces-verbal de receptiecu o valoare cel putin egala cu 319787.08 lei fara TVA. Se va completa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Pentru calculul echivalenta curs leu/alta valuta se va tina cont de cursul leu/euro mediu anual comunicat de BNR., Cerinta nr. 2 - Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare - operatorii economici sunt obligati safacadovadacadispunproprietate/inchiriere/leasing sau alte forme de punere la dispozitie de minim un mijloc de transport marfa, Precizari priv sustinerea capacitatii tehnica si profesionala: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1 si d)?.), Mostra de produs, cate o bucata din fiecare produs ofertat: odata cu depunerea documentelor de calificare, ofertantulare obligatia sa depuna cate o mostra pentru fiecare produs ofertat insotita de fisa tehnica a produsului intocmita de producator /importator (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Mostra trebuie sa fie etichetata cu denumirea ofertantului. Fiecare mostra trebuie sa fie prezentata in gramajul si cu caracteristicile solicitate in Caietul de sarcini. Absenta unei singure mostre, din cele solicitate si a vreunei fise tehnice, va conduce la declararea ofertei ca fiind inaccepatabila. Mostrele vor fi insotite si de declaratia de conformitate /certificatul de calitate din partea producatorului /importatorului (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) / buletinul de analiza /raport de incercari emis de un organism abilitat (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) Cerinta nr. 1Oparatorul economic trebuie sa aiba implementat si sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent .Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer