Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MEDICAMENTE 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 348464
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC GAESTI
Numar invitatie: 348464/13.06.2013
Denumire contract: FURNIZARE MEDICAMENTE 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC GAESTICod fiscal: 4279766, Adresa: GAESTI, STR. 13 DECEMBRIE, NR. 170, JUD. DAMBOVITA, Gaesti, Telefon: +40 0245711189, Fax: +40 0245711028
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GAESTI, STR. 13 DECEMBRIE, NR. 170, JUD. DAMBOVITA, Gaesti, Romania, cod postal: 135200, telefon: +40 0245711189, fax: +40 0245711028, persoana de contact: CORNEL RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL ORASENESC GAESTI STR. 13 DECEMBRIE NR. 170 JUDETUL DAMBOVITA COD 135200 -SECRETARIATUL UNITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MEDICAMENTE 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE MEDICAMENTE: Antibacterieni pentru uz sistemic;Antimicobacteriacee;Analgezice;Medicamente impotriva tulburarilor de hiperaciditate;Corticosteroizi pentru uz sistemic. Prezentul contract de furnizare reprezinta contract de regularitate. Valoarea estimata a contractului de furnizare pana la data de 01.10.2013 este de 192, 414.36.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 192, 414.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiade participare a fost calculata in procent de 1% in suma fixa impartita pe loturi conform Fisei de date a achiziei si Anexei B. Cuantumul garantiei de participare depusa de operatorii economici participanti va fi stabilit in functie de numarul loturilor pentru care va depune oferta si tinand cont de valoarea garantiei de participare pe fiecare lot.Modul de constituire a garantiei de participare (Formularul 12) - prin orice instrument de garantare emis in cond legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezentain original sau prin virament bancar in contul RO03TREZ2735006XXX001120 Trezoreria Gaesti, cod fiscal 4279766, prin ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante sau numerar depus la casieria institutiei. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.11. Garantia de participare va fi valabila minim 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 ^1 alin.1 lit a) din OUG nr.34/2006 : , ,peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare?. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile: - Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In situatia in care operatorii economici doresc sa constituie garantia de participare in euro, echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR comunicat cu 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului de furnizare fara TVA sau de 2, 5% din valoarea fiecarui contract de furnizare fara TVA, pentru IMM-uri( sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Mod de constituire: -scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 11), sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari sau in numerar la caseria unitatii;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere ? Formularul nr. 16 ? Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data limita de depunere a ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfelcum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de Anexa 1 in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul areobligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise dinpartea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintrecerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerinta nr. 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta: Declaratia privind eligibilitatea (Formularul nr. 3 completat in original).Certinta nr. 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire.Se va prezenta : Declaratia cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 4 completat in original)Operatorii participanti vor atasa certificatele de atestare fiscala eliberate de organele competente de administrare fiscala a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei incare se depun ofertele - in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru " conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (se va prezenta Formularul nr. 5 completat in original).Cerinta nr. 4.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare, privind participarea la procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 6 completat in original)Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modaliatate de indeplinire: Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Fomularul nr. 15 completat in original).Pentru completarea declaratiei, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului Orasenesc Gaesti sunt: Dr. Elena Olaru-ManagerEc. Mariana Ghenu-Dir. Fin. Ctb.Ec. Cornel Radu- Sef Serv, Administrativ Cerinta 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt legal inregistrati.Mod de indeplinire: Sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Operatorii economici participanti la procedura de atribuire trebuie sa aiba cifra medie de afaceri globala obiectului contractului de furnizare pe ultimii 3 ani cel putin egala cu suma cifrei de afaceri stabilita pe loturi pentru care depune oferta. Cerinta este stabilita in conformitate cu prevederile art. 185, lit. C din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si a prevederilor art. 9 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cifra de afaceri pe fiecare lot se gaseste in Anexa B, pct. 5 Informatii suplimentare.Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.2010 1 EUR = 4.20992011 1 EUR = 4.23792012 1 EUR = 4.4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1) Operatorii economici participanti sa faca dovada principalelor livrari in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta 2) Autorizatia de distributie angro medicamente emisa de catre Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului in copie lizibila conforma cu originalul. Baza legala: Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatiilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Cerinta 3) Autorizatie de punere pe piata emisa de catre Agentia Nationala a Medicamentului sau de alt organism acreditat sa emita autorizatii de punere pe piata pentru medicamente (emisa pentru produsul ofertat si valabila la data limita de depunere a ofertei) in copie lizibila conforma cu originalul. - Baza legala: Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar -Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar, in special art.17 al.2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer