Achizitie publica - Furnizare medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 327545
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327545/23.05.2012
Denumire contract: Furnizare medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA DOLJCod fiscal: 7725510, Adresa: Str. Tabaci, nr. 3, Craiova, Craiova, Telefon: 0251/408129, Fax: 0251/533628
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tabaci, nr. 3, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200642, telefon: +40 0251408145, fax: +40 0251533628, persoana de contact: Bischin Ruxandra
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. Tabaci, nr. 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de medicamente diverse
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 1% din valoarea estimata - 770 lei, perioada de valabilitate 90 zile, va fi constituita conform art. 86 din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau o soc. de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ord. 314/2010 emis de ANRMAP; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificate fiscale eliberate de ANAF si primarie din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Comisia de evaluare a ofertelor: Ing. Popa Radu-presedinteIng. Bufu Claudiu-membruIng. Mihailica Dorin-membruAs. sef Baciu Elena-membruEc. Anghel Diana-membruEc. Catana Laura-membruCsj. Bosneanu Mariana-membruFarmacist- Bischin RuxandraDirector medical-dr. Stanculescu IulicaDirector economic-ec. Olteanu MarinelaManager-dr. Gingioveanu Cristian Prezentare certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalulAutorizatia de distributie en-gross/Agentia Nationala a Medicamentului sau Autorizatie de functionare MS, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte CA pe ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 09:02