Achizitie publica - Furnizare medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 329221
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329221/12.06.2012
Denumire contract: Furnizare medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CF ORADEACod fiscal: 4208552, Adresa: Str. REPUBLICII, Nr. 56, Oradea, Telefon: 0259 411581, Fax: 0259 477201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente-Antiinfectioase generale de uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare: lot 1-Amoxicillinum 1000mg+clavulanat de potasiu 200 mg flac.pulv. inj -AUGMENTIN 1, 2 g sau echivalentlot 2-Amoxicillinum 500mg-AMOXICILINA 500mg sau echivalentlot3-Amoxicillinum 875mg + clavulanat de potasiu 125mg- AUGMENTIN 1 g sau echivalentlot4-Ampicillinum 1g flac.pulv. Inj. -AMPICILINA1g sau echivalentlot5-Benzylpenicillinum potasica 1mil.u.i. -PENICILINA G POTASICA sau echivalentlot6-Cefoperazonum 1g +sulbactamum 1g pulv. sol. inj -SULPERAZONA2g sau echivalentlot7-Ceftriaxonum 1g pul.sol. inj . -CEFORT 1 g sau echivalentlot8-Ciprofloxacinum 100mg/10ml sol. inj. -CIPRINOL 100mg/10ml sau echivalentlot9-Ciprofloxacinum 500mg -CIPRINOL 500mg sau echivalentlot10-Claritromicinum 500mg -LEKOKLAR 500 mg sau echivalentlot11-Clindamycinum 300mg/2ml sol.inj. -CLINDAMYCIN sau echivalentlot12-Fluconazol 150mg -FLUCOVIM 150 mg sau echivalentlot13-Gentamicinum 80mg/2ml sol. inj.- GENTAMICINsau echivalentlot14-Levofloxacina 500mg ? Tavanic sau echivalentlot15-Meropenemum 1g pulv. sol. inj -MERONEM 1g sau echivalentlot16-Metronidazolum sol. perf.5g/lx200ml tipBlot17-Moxifloxacinum 400mg -AVELOX 400mg sau echivalentlot18-Moxifloxacinum 400mg/250ml sol. perf. -AVELOX 400mg/250ml sau echivalentlot19-Oxacillinum flac. inj. 1 g -OXACILINA 1 g sau echivalentlot20-Piperacillinum4g +tazobactamum 0, 5g (EDTA) pulv. sol. inj. -TAZOCIN 4, 5 g sau echivalentlot21-Rifaximin 200mg
II.1.6) CPV: 33650000-1 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 291, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 - 150 leilot 2 - 12 leilot 3 - 28 leilot 4 - 30 leilot 5 - 30 leilot 6 - 1530 leilot 7 - 1080 leilot 8 - 120 leilot 9 - 30 leilot 10 - 30 leilot 11 - 202.5 leilot 12 - 22.5 leilot 13 - 54 leilot 14 - 90 leilot 15 - 1500 leilot 16 - 122.4 leilot 17 - 126 leilot 18 - 330 leilot 19 - 21 leilot 20 - 150 leilot 21 - 180 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare 60 zile, incepind cu data limita stabilita pt. depunerea ofertelor.Modalitatea de constituire a garant. de participare: potrivit art. 86 alin. 1 din HG 925/2006 cu modificari si completari ulterioare, "garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari..."In cazul in care modalitatea aleasa este virament bancar, contul de garantii al Spitalului Clinic CF Oradea este: RO90TREZ0765005XXX010363. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediu de catre toti operatorii economici participanti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea - Formular 1;Declaratia privind neincadrarea in Prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2;Declaratie pe proprie raspundere conf. Ordin ANRMAP 314 / 2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 5Lista cu persoanele ce detin functie de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ec. Bucurean Florin Daniel-manager, ec. Dacin Florin-director fin-ctb, dr. Maghiar Florin-director med, dr. Sirca Dan-sef sectie clinica med. interna, farmacist Musca Adela-farmacist sef, ec. Pop Mariana-birou achizitii. Aviz de functionare eliberat de MSCertificat constatator ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica - Autorizatie de punere pe piata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line - SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 08:40