Achizitie publica - furnizare medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 334213
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334213/22.08.2012
Denumire contract: furnizare medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PEDIATRIE PLOIESTICod fiscal: 15513888, Adresa: Bdul Independentei nr.18 Ploiesti, Ploiesti, Telefon: 0244591801, Fax: 0244591801
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul Independentei nr.18 Ploiesti, Ploiesti, Romania, cod postal: 100-336, telefon: +40 0244591801, fax: +40 0244591801, persoana de contact: CONSTANTIN PETRE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de PediatriePloiesti, str.M.Eminescu nr. 4-6, Ploiesti, Romania, cod postal: 100-336, telefon: +40 0244591801, fax: +40 0244591801, persoana de contact: Ec.Purcarea Cristina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de medicamente de uz uman -110 loturi conform caietului de sarcini ; contractul se va derula pana la 31.12.2012 cu posibilitatea de prelungire pana la 30.04.2013 conf. art.6 alin.30 H.G.925/2006.Valoarea minima estimata respectiv 390000 ron reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , valoarea maxima estimata , respectiv 460000 ron reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari .
II.1.6) CPV: 33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 478, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA.Garantia de participare se prezinta in original; se constituie astfel: 2% din valoarea estimata a fiecarui lot conform caietului de sarcini.Garantia de participare se poate constitui astfel: a)prin scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura de atribuire a contractelor de achizitie publica ;b)prin OP in contul de trezorerie RO64TREZ5215041XXX000259 deschis la TREZ Ploiesti;c)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie in original emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Perioada de valabilitatea garantiei de participare :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare , care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire . In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliuluide respingere a contestatiei , autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. In masura in care CNSC respinge contestatia , autoritatea contractanta va aplica prevederile art.278 ind.1 lit.b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -formular 2;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta nr.34/2006-formular 3;3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si local din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor fiscale a lunii precedente -copie simpla ;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -formular 4;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 5;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG nr.34/2006-formular 1; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager Dr.Vasile Oresta;Director Fin.-Contabil Ec.Niculescu Marius;Director Medical Dr.Radu Carmen; Consilier juridic Iordache Iulia. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate specific activitatii contractului valabil la data deschiderii ofertelor -copie simpla;2.Autorizatie de punere pe piata -copie simpla;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. informatii generale 1.Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii : SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 14:29