Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare Medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 353519
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL BLAJ
Numar invitatie: 353519/09.09.2013
Denumire contract: furnizare Medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BLAJCod fiscal: 4934679, Adresa: BLAJ, STR.ANDREI MURESANU, NR.16.JUD.ALBA, Blaj, Telefon: 0258712942, Fax: 0258712942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare Medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1-CLOPIDOGRELUM-compr.film.75 mg;LOT 2-MANITOLUM-20%.pungi din PVC plastifiat x 1 tub conector lateral x 250ml solutie perfuzabila;LOT 3-AMIKACINUM-sol.inj500mg/2ml;fiola 2ml;LOT 4-CLINDAMICINUM-sol.inj.300mg/2ml;LOT 5-CLINDAMICINUM- sol.inj.150mg/ml;fiola 4 ml;LOT 6-LEVOFLOXACINUM-sol.perf.500mg/100ml, flac.100ml;LOT 7-LEVOFLOXACINUM-compr.500 mg
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 2% se constituie conformprevederea art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006 pentru o perioada de 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)Se restituie in 3 zile de la semnarea contractului in baza cererii inaintate de ofertant autoritatii contractante.Conditii de retinere a garantiei de participare: - cand ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate- cand ofertantul nu semneaza contractul de furnizare in termenul solicitat de aut. contractanta, -cand ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului, -cand ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006, in aceasta situatia se retine partial suma retinuta fiind calculata conform Art. 278/1 alin.1 lit.a) din OUG 34/2006.Ofertantii au obligatia de a face dovada constituirii garantie de participareprin transmiterea acestuia in original la sediul Autoritatii contractante pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei.Echivalentul garantiei de participare din lei in valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. In SEAP
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVAa contractuluida XGarantia de buna executie seconstituie scrisoare de garantie bancaraemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadade 4 luni de zile prevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: prezentare formular A , sectiunea Formulare si Modele1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Completarea formularuluinr. 52.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Completarea formularuluinr. 4Comitet DirectorManager-Dr.Nemeti Mihai.Director Medical-Dr.Petrut IulianDirector Fin-contabil-Ec.Suciu IACOB3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare -Completarea- formularului Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului- atasat in SEAP in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiInformatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data LIMITA de depunere a ofertelorSe solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire .sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO9001:2001, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer