Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MEDICAMENTE ANTIINFECTIOASE PENTRU UZ SISTEMIC


Detaliu pentru invitatia numarul 332723
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII NATIONALE-UNITATEA MILITARA 02590(SPITALUL CLINIC DE URGENTA MILITAR DR.STEFAN ODOBLEJA CRAIOVA)
Numar invitatie: 332723/31.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE MEDICAMENTE ANTIINFECTIOASE PENTRU UZ SISTEMIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII NATIONALE-UNITATEA MILITARA 02590(SPITALUL CLINIC DE URGENTA MILITAR DR.STEFAN ODOBLEJA CRAIOVA)Cod fiscal: 5002185, Adresa: STR. CARACAL, NR. 150, Craiova, Telefon: 0251 581444, Fax: 0251 581444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CARACAL, NR. 150, Craiova, Romania, cod postal: 200745, telefon: +04 0351414022, fax: +04 0351414022, persoana de contact: PREDOI DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CARACAL, NR. 150, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MEDICAMENTE ANTIINFECTIOASE PENTRU UZ SISTEMIC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZAREMEDICAMENTE ANTIINFECTIOASE PENTRU UZ SISTEMIC- valoare estimata a contractului pana la 31.12.2012 = 198.767, 55 lei fara TVA- valoarea estimata a contractului incluzand suplimentarea cantitatilor pana la 30.04.2013 = 268.370, 00 lei fara tva
II.1.6) CPV: 33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE DE CATRE OFERTANT CONFORM ART. 43 ALIN. 2a SI 2b, DIN OUG. 34/2006 ACEASTA FIIND DE 1%. - 1.987, 67 LEI. FORMA DE CONSTITUIRE ESTE CEA PREVAZUTA LA ART. 86 DIN H.G. 925/2006. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIE ESTE DE 60 ZILE CALENDARISTICE DE LA TERMENUL LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR. IN EVENTUALITATEA FORMULARII UNEI CONTESTATII SI IN CAZUL RESPINGERII ACESTEIA DE CATRE C.N.S.C. AUTORITATEA CONTRACTANTA VA RETINE 1% DIN VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE, CONF. ART. 278 DIN OUG.34/2006
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA ESTE DE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI A CARUI VALOARE FARA TVA DEPASESTE ECHIVALENTUL A 5.000 EURO. MODUL DE CONSTITUIRE A GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI ESTE IN CONFORMITATE CU ART. 90 ALIN 1, 2 DIN HG. 925/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formular 1 din Sectiunea IV- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cuFormular 2 din Sectiunea IV- Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Formular 5 din Sectiunea IV- Declaratie de confidentialitate si impartialitate, conform art. 69^1 din O.u.g.34, completata in conformitate cu Formularul 6 din SECTIUNEA IV. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: COL.DR. PREDA EUGEN - COMANDANT, COL DR. VLADAIA IOVAN - DIR. MED., EC. MOHORA FLORENTINA - DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL, PCC. CROITORU DANIEL - JURIST, ING PREDOI DUMITRU - SEF BIROU ACHIZITII, EC SIPOTEANU MARIANA - BIROU ACHIZITII, EC. TURCU IONUT - BIROU ACHIZITII, COL. BELCINEANU DANIELA - FARMACIST SEF- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original / xerocopie legalizata/ copie lizibila cu mantiunea conform cu originalul in cazul in care ofertantul cistigator a prezentat documentele sub forma de copie ? conform cu originalul ??)- Certificat de atestare fiscala pentrupersoanele juridice din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor fiscale pentru bugetul consolidat scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original / xerocopie legalizata/ copie lizibila cu mantiunea conform cu originalul in cazul in care ofertantul cistigator a prezentat documentele sub forma de copie ? conform cu originalul ??) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ((original / xerocopie legalizata/ copie lizibila cu mantiunea conform cu originalul in cazul in care ofertantul cistigator a prezentat documentele sub forma de copie ? conform cu originalul ??), din care sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitatea care face obiectul achizitiei;
- forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, principala piata a desfacerilor precum si datele de identificare ale societatii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor -Autorizatia de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, pentru produsele ofertate - Autorizatie de distributie en-gross emisa de Agentia Nationala a Medicamentului (A.N.M.), in termen de valabilitate ; Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardele seria EN ?ISO 9001-2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer