Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MEDICAMENTE COMPENSATE


Detaliu pentru invitatia numarul 353666
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Numar invitatie: 353666/12.09.2013
Denumire contract: FURNIZARE MEDICAMENTE COMPENSATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)Cod fiscal: 4267028, Adresa: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021-318.72.47, Fax: 021-318.72.47
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010816, telefon: +40 213187247, fax: +40 213187247, persoana de contact: BIROU ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MEDICAMENTE COMPENSATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZAREMEDICAMENTE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI B A DOCUMENTATIEI CE CUPRINDE INFORMATII PRIVIND LOTURILE
II.1.6) CPV: 33622000-6 - Medicamente pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 231.61 - 474, 628.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul se va calcula prin insumarea valorii specificata in anexa B pentru fiecare lot la care ofertantul depune oferta si se va constitui printr-un instrument de garantare Formularnr. 8, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, emisa in favoarea autoritatii contractante care se va prezinta in original la deschiderea ofertelor, prin virament bancar in contul RO40TREZ7015005XXX000158, deschis la Trezoreria sectorului 1 sauprin depunere numerar la casieria autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitateaCompletare formular nr.12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCompletare formular nr.12BCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundereCompletare formular nr.12CCerinta nr. 3DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situata prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundereCompletare formular nr.12DPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director general: Marian MACRIDirector administrativ: Ioan CAMCIUCDirector financiar-contabil: Valerica VISANFarmacie: Catalin BOGOSCompartiment Achiziti: Gabriela POPAMagdalena BREABANConsilier juridic: Florina GOGESCU Cerinta nr. 1- Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca caobiectul contractului are corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator prezentatDocumente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului prezentat in una din variantele: original, copie legalizata, saucopie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte caobiectul contractului are corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator prezentat.Cerinta nr. 2Operatorii economici vor face dovada ca sunt autorizati de Agentia Nationala a Medicamentului sa distribuie medicamente, conform Ordinului1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Documente de confirmare: Autorizatieemisa de Agentia Nationala a Medicamentului din cadrul Ministerului Sanatatii in termen de valabilitate, prezentata in una din variantele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul;Cerinta nr.3Operatorul economic va oferta numai produse pentru care exista autorizatie de punere pe piata, in acest sens va prezenta declaratie pe propria raspundere a ofertanului din care sa rezulte ca pentru produsele ofertate existaautorizatie de punere pe piata sau copii semnate, stampilate si cu mentiunea Conform cu originalul, aleautorizatiilor de punere pe piata ale produselor ofertate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici vor prezenta Fisa de informatii generale din care sa reiasa media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Se completeaza conform Formularului nr. 5 si se va depune in original. Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011, 2012, astfel: Curs lei/euro 2010=4.2099; 2011=4.2379; 2012=4.4560.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 prezentand certificat de calitate sau documente echivalente, in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer