Achizitie publica - furnizare medicamente de uz uman
Detaliu pentru invitatia numarul 338452
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338452/30.10.2012
Denumire contract: furnizare medicamente de uz uman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC NEGRESTI OASCod fiscal: 3963960, Adresa: STRADA VICTORIEI NR.90, Negresti-Oas, Telefon: 0261854989, Fax: 0261854566
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI NR.90, Negresti-Oas, Romania, cod postal: 445200, la Secretariatul spitalului telefon: +40 261854989, fax: +40 261854566, persoana de contact: ADRIAN CARDOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Orasenesc Negresti Oas, Strada Victoriei nr.90, localitatea Negresti Oas, judetul Satu Mare, la Compartimentul Achizitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare medicamente de uz uman
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare medicamente de uz uman coduri CPV 33611000-6 ?Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate?; 33632100-0 ?Antiinflamatoare si antireumatismale?; 33692210-2 ?Solutii pentru nutritie parenterala?; 33692700-4 ?Solutii de glucoza?, impartite in 16 loturi, conform caietului de sarcini.Valoare estimata minima fara TVA = 56935, 78 lei (aferenta cantitatilor minime, ce se vor contracta pana la data de 31.12.2012); valoare estimata maxima fara TVA = 114711, 36 lei (aferenta cantitatilor maxime ce includ suplimentarea cantitatilor minime pana la data de 30.04.2013).Valoarea in functie de care se va elabora si evalua oferta este valoarea estimata minima.
II.1.6) CPV: 33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 711.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Garantia de participare se constituie, in functie de loturile ofertate, astfel. lot1 = 27, 24 lei, lot2 = 164, 14 lei, lot3 = 149, 83 lei, lot4 = 6, 88 lei, lot5 = 78, 54 lei, lot6 = 0, 72 lei, lot7 = 2, 43 lei, lot8 = 14, 59lei, lot9 = 25, 07 lei, lot10 = 131, 6 lei, lot11 = 50, 53 lei, lot12 = 33, 96 lei, lot13 = 7, 70 lei, lot14 = 4, 66 lei, lot15 = 80, 58 lei, lot16 = 75, 56 lei.Cuantumul total al garantiei de participarea se obtine prin insumarea garantiilor de participare aferente loturilor ofertate. b)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art.43 indice 1 din OUG nr.34/2006. c) Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - sub forma de virament bancar in contul de garantii al spitalului IBAN RO36TREZ5485006XXX001906, deschis la Trezoreria Negresti Oas. Se va prezenta copia ordinului de plata cu mentiunea conform cu originalul, semnatura si stampila ofertantului si va avea viza bancii prin care s-a efectuat viramentul; - instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara cf.modelului din sectiunea Formulare) sau de catre o societate de asigurari. Se va prezenta documentul respectiv in original. - numerar depus la caseria spitalului. Se va prezenta copia chitantei. Ofertantii individuali sau in asociere, care doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr.346/2004, vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (GBE)se constituie numai pt. contractele de furnizare a caror valoare este mai mare de 200 lei fara TVA.Cuantumul GBE este de 10% din valoarea fara TVA a contr. de furnizare incheiat. Termen de constituire GBE: maxim 5 zile de la data semnarii contractului.Modalitate de constituire: sub forma de numerar depus la caseria spitalului; sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara cf modelului din sectiunea Formulare) sau de catre o societate de asigurari.Trebuie sa fie irevocabila.Se va prezenta in original; retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf.art.90, alin.3 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii individuali sau in asociere, care doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr.346/2004, vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. In cazul asocierilor, GBE va fi depusa de partenerul conducator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea ? temei legal pentru solicitare: art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta documentul semnat de reprezentantul legal al ofertantului, conform modelului din sectiunea Formulare;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? temei legal pentru solicitare: art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta documentul semnat de reprezentantul legal al ofertantului, conform modelului din sectiunea Formulare;
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? temei legal pentru solicitare: Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va prezenta documentul semnat de reprezentantul legal al ofertantului, conform modelului din sectiunea Formulare;
-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 din OUG 34/2006 ? temei legal pentru solicitare: art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta documentul semnat de reprezentantul legal al ofertantului, conform modelului din sectiunea Formulare.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Mitrut Diana, Director financiar contabil: Pap Dalma, Director medical: Lupu Cristian.Comisia de evaluare a ofertelor: Cardos Adrian - presedinte, Lazarescu Adina - membru, Cuibus Cristian - membru, Holod Eleonora - membru, Pop Maria - membru, Fabian Rodica - membru de rezerva, Bacanu Petruta - membru de rezerva. - certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului de achizitie publica trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator prezentat trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei ? temei legal pentru solicitare: art.183 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea " conform cu originalul";
- autorizatie pentru activitatea de distributie angro de medicamente emisa ofertantului de catre Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale ? temei legal pentru solicitare: art.788 din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea " conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? temei legal pentru solicitare: art.184 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de punere pe piata, in valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, emisa de Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale pentru medicamentul ofertat sau, dupa caz, document din care sa reiasa ca medicamentul ofertat este in procedura de reautorizare si poate fi comercializat pana la emiterea noii autorizatii, document emis de Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale ? temei legal pentru solicitare: art.700 din Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP, de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 13:17