Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale


Detaliu pentru invitatia numarul 322702
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC "Sfantul Dimitrie" Targu Neamt
Numar invitatie: 322702/26.03.2012
Denumire contract: Furnizare medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC "Sfantul Dimitrie" Targu NeamtCod fiscal: 2614341, Adresa: STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Targu Neamt, Telefon: 0233/790824, Fax: 0233/790933
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Targu Neamt, jud Neamt, Romania, cod postal: 615200, Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Targu Neamt, jud Neamt, Romania, cod postal: 615200, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 137 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in suma fixa ce nu depaseste 2% din valoarea estimata a fiecarui lot , conform informatiilor suplimentare din descrierea loturilor. Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: - Scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara / societate de asigurari (Formularul 8 Sectiunea formulare)- Ordin de plata (beneficiar Spitalul Orasenesc ?Sfantul Dimitrie? Tirgu Neamt, cont: RO86TREZ4935006XXX002476 , Trezoreria or. Tg.Neamt, cod fiscal 2614341- Numerar prin depunerea la caseria spitalului. In cazul respingerii de catre CNSC a unei eventuale contestatii formulate de catre un ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art 278 ^1 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului .Garantia de buna executie poate fi constituita prin: - Scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara / societate de asigurari- Ordin de plata (beneficiar Spitalul Orasenesc ?Sfantul Dimitrie? TIRGU Neamt, cont: RO86TREZ4935006XXX002476 , Trezoreria or. Tg.Neamt, cod fiscal 2614341- Numerar prin depunerea la caseria spitalului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG.34/2006 - Se va completa Formularul 1.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.34/2006 - Se va completa Formularul 2.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 din OUG.34/2006 - Se va completa Formularul 3.Pers. cu functie de decizie-manager dr.Axinia Tudorel, dir.medical -dr.Tanase Aurelian, dir.fin cont.-ec.Humulescu Doina.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin ANRMAP Nr. 314 /2010).Se va completa Formularul 4.- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de autoritatealocala pe raza careia operatorul economic are sediul principal, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. -Pentru persoane fizice romane: Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. - Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. - Documentul se va prezenta in copie conform cu originalul , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.-Aviz de functionareemis de Ministerul Sanatatii.- Se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie pe proprie raspundere ca detin APP (in termen de valabilitate)pentru produsele oferite.Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari - Legea 95/2006(art.700 alin.1 si alin 2, art.703 alin 5, Titlul XVII Medicamentul)privind reforma in domeniul sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare-Se va prezenta in original.In etapa evaluarii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate copii ale Autorizatiilor de punere pe piata pentru produsele castigate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pentru ultimii trei ani de activitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat ISO 9001 pentru distribuitor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer