Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale-functionale


Detaliu pentru invitatia numarul 326514
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Numar invitatie: 326514/14.05.2012
Denumire contract: Furnizare Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale-functionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAUCod fiscal: 4278728, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Telefon: +40 234534000/1391, Fax: +40 234517424/515184
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Romania, cod postal: 600114, telefon: +40 234534000/1391, fax: +40 234517424/515184, persoana de contact: Serviciul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Bacau, Pavilion Administrativ Pediatrie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale-functionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale-functionale
II.1.6) CPV: 33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 307, 183.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, reprezinta 1 % din valoarea maxima estimata a fiecarui lot , fara TVA in cuantumul prevazut in Anexa B a prezentei Fise de Date. Perioada de val: 90 de zile calend de la data limita de depunere a ofertelorConstituirea garantiei de participare se va efectua conform art 86 din HG nr 925/2006.Garantiile de participare se pot constitui astfel: - scrisoare de garantie bancare pentruparticipare cu oferta la procedura de atribuire acontractului de achizitie publica (formular 7)-prin OP la Trezoreria Bacau RO 31 TREZ 0615 006 XXX 00 6582 al autoritatii contractante, cod fiscal 4278728-in numerar la caseria unitatii.-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariDovada constituirii garantiei de participare vafi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru deschidereaofertelor, la adresa SJU Bacau, strada Spiru Haret nr 2, CP 600114ART. 278^1(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;lot 8, 11(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90, modificat si completat prin HG 1045/2011. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea , conf.art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006( dupa caz si pentru tertul sustinator )Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006, prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul .Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste plata obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulCertificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale-Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane cu functii de conducere: Manager-Stoica Dan; Dir.Fin?Cont. Ec. Popa George Adrian, Sef Serviciu Licitatii si Atribuire Contracte-Ec.Dragomir Doina Sef Birou Licit. Rosu Teofil, Sef Birou Juridic Cj. Cristea Bogdan Nicolae, Dir.Med-.Dr. Ciobanu Valerica, Sef Serv.Aprov-.Colos Eduard. Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulAutorizatie de distributie en - gros / Agentia Nationala a MedicamentuluiAutorizatie de punere pe piata-conform legii 95/2006 cap.3 titlul 17.Se va prezenta declaratie pe propria raspunderedin care sa rezulte detinerea in termen de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor , a autorizatiilor de punere pe piata pentru medicamentele/ loturile ofertate.I n situatia in care ofertantul devine castigator, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita in termen de 3 zile lucratoare APP ?urile in copie, conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil.recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer