Achizitie publica - FURNIZARE MEDICAMENTE IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE ENDOCRINE
Detaliu pentru invitatia numarul 330724
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330724/29.06.2012
Denumire contract: FURNIZARE MEDICAMENTE IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE ENDOCRINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASICod fiscal: 4701312, Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Telefon: 0232267706, Fax: 0232267706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700111, telefon: +40 0232267706, fax: +40 0232267706, persoana de contact: MONICA VICOL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL DE ACHIZITII PUBLICE AL SPITALULUI SF. SPIRIDON IASI, B-dul Independentei nr.1, TEL. 0232/267706
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MEDICAMENTE IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE ENDOCRINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE MEDICAMENTE IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE ENDOCRINE, NECESARE BUNEI DESFASURARI AACTULUI MEDICAL; 13 LOTURI
II.1.6) CPV: 33632000-9 - Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 497, 447.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum fix de pana la 2%din valoarea estimata a contractului (conf. art. 43^1 dinOUG 34/2006, valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzatoral ofertantului pe intreaga perioada derulata pana la semnarea acordului ? cadru si a primului contract subsecvent si pana la constituireagarantiei de buna executie a contractului.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original;Scrisoarea de garantie va fi emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari care nu se afla in procedura de reorganizare saufaliment si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.b) ordin de plata in contul autoritatii contractante in contul de garantii al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Spiridona? Iasi, respectivRO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi ? in copie;Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de contal autoritatii contractante. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea denumirii obiectului procedurii pentru care se constituie.c) plata in numerar la casieria autoritatii contractante, conform prevederilor legale ? in copie.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise. Dovada constituiriigarantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006-completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original;3.Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata);5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata);6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din Sectiunea Formulare. ? in original ;Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.Camelia Bogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Director Ingrijiri Agapie Speranta, Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica Vicol, SEF Clinica Endocrine Prof. dr. Voichita Mogos, coordonator Program National de Endocrine;Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;Pentru Cerrintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire Certificat constatator- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte codurile CAEN, adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta pentru conformitate la solicitareaautoritatii contractante certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Recomandari/document constatator din partea altor beneficiari;, Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii, care atesta dreptul de a importa, depozita si distribui medicamente, Autorizatie de punere pe piata emise de Ministerul Sanatatii-Agentia Nationala a Medicamentului- conform Legii 95/2006 cap. 3 titlul 17, certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor , identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante cf. art. 188(1) lit. d din OUG 34/2006 1. ISO 9001 sau echivalent, la furnizor;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 09:18