Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare medicamente noiembrie 2013 MS


Detaliu pentru invitatia numarul 355233
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC GAESTI
Numar invitatie: 355233/31.10.2013
Denumire contract: Furnizare medicamente noiembrie2013 MS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC GAESTICod fiscal: 4279766, Adresa: GAESTI, STR. 13 DECEMBRIE, NR. 170, JUD. DAMBOVITA, Gaesti, Telefon: +40 0245711189, Fax: +40 0245711028
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GAESTI, STR. 13 DECEMBRIE, NR. 170, JUD. DAMBOVITA, Gaesti, Romania, cod postal: 135200, telefon: +40 0245711189, fax: +40 0245711028, persoana de contact: Nita Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GAESTI, STR. 13 DECEMBRIE, NR. 170, JUD. DAMBOVITA, Gaesti, pavilion Administrativ - Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare medicamente noiembrie2013 MS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare medicamente: Antibacterieni pentru uz sistemic, antimicobacteriacee, analgezice, medicamente impotriva tulburarilor de hiperaciditate, corticosteroizi pentru uz sistemicsi alte medicamente. Prezentul contract de furnizare reprezinta contract de regularitate. Valoarea estimata a contractului de furnizarepentru cantitatea minima pana la data de 31.12.2013 este de 118, 516.24 lei. Valoarea estimata globala este de 279, 977.10 lei, ce inglobeaza eventualele suplimentari in conformitate cu prevederile art 6, alin 3, lit. a, b, c, d din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si este cuprinsa intre 118, 516.24 - 279, 977.10 lei.Optiuni: AC doreste sa suplimenteze cantitatile pana la nivelul maxim prevazut in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 516.24 - 279, 977.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare a fost calculata in procent de 1% in suma fixa impartita pe loturi conform Fisei de date a achiziei si Anexei B. Cuantumul garantiei de participare depusa de operatorii economici participanti va fi stabilit in functie de numarul loturilor pentru care va depune oferta si tinand cont de valoarea garantiei de participare pe fiecare lot. Modul de constituire a garantiei de participare (Formularul 9) - prin orice instrument de garantare emis in cond legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original sau prin virament bancar in contul RO03TREZ2735006XXX001120 Trezoreria Gaesti, cod fiscal 4279766, prin ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante sau numerar depus la casieria institutiei. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.10. Garantia de participare va fi valabila minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile: - Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In situatia in care operatorii economici doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere ? Formularul nr. 13 ? Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data limita de depunere a ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de Anexa 1 in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise dinpartea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintrecerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerinta nr. 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta: Declaratia privind eligibilitatea (Formularul nr. 3 completat in original).Certinta nr. 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire.Se va prezenta : Declaratia cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 4 completat in original)Operatorii participanti vor atasa certificatele de atestare fiscala eliberate de organele competente de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca nu are datori scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original, sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de reprezentatul legal.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (se va prezenta Formularul nr. 5 completat in original).Cerinta nr. 4.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare, privind participarea la procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 6 completat in original)Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modaliatate de indeplinire: Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Fomularul nr. 12 completat in original).Pentru completarea declaratiei, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului Orasenesc Gaesti sunt: Dr. Elena Olaru-ManagerEc. Mariana Ghenu-Dir. Fin. Ctb.Ing Nita Carmen- Sef Serv, Administrativ Cerinta 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt legal inregistrati.Mod de indeplinire: Sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta 2) Autorizatia de distributie angro medicamente emisa de catre Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului in copie lizibila conforma cu originalul. Baza legala: Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatiilor de distributie angro de medicamente de uz uman si Ordinul MS nr. 1963/2008 pentru Aprobarea Ghidului privind buna practica de distributie angro a medicamentelor.Mod de indeplinire: Documentele solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau xerocopie cu inscriptiunea ?Conform cu originalul? semnate de reprezentantul legal si stampilate.Cerinta 3) Autorizatie de punere pe piata emisa de catre Agentia Nationala a Medicamentului sau de alt organism acreditat sa emita autorizatii de punere pe piata pentru medicamente (emisa pentru produsul ofertat si valabila la data limita de depunere a ofertei) in copie lizibila conforma cu originalul. - Baza legala: Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar -Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar, in special art.17 al.2.Mod de indeplinire: Documentele solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau xerocopie cu inscriptiunea ?Conform cu originalul? semnate de reprezentantul legal si stampilate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2013 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer