Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare medicamente (solutii pentru perfuzii)


Detaliu pentru invitatia numarul 325234
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTI
Numar invitatie: 325234/27.04.2012
Denumire contract: furnizare medicamente (solutii pentru perfuzii)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTICod fiscal: RO4510266, Adresa: SPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTI, STRADA TEILOR, NR 1 JUDETUL GORJ, Targu Carbunesti, Telefon: 0253378165, Fax: 0253378085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTI, STRADA TEILOR, NR 1 JUDETUL GORJ, Targu Carbunesti, Romania, cod postal: 215500, telefon: +40 253378165, fax: +40 253378085, persoana de contact: MADALINA NOVAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: spitalul orasenesc tg-carbunesti, strada eroilor, nr 51, gorj , sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare medicamente (solutii pentru perfuzii)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: medicamente-solutii pentru perfuzii.
II.1.6) CPV: 33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 252, 661.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantiei de participare: 2526.61 lei. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancare , virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. cod IBAN: RO 92TREZ3375006XXX000982 deschis la trezoreria Tg Carbunesti. IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prev legii nr 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.IN EVENTUALITATEA FORMULARII UNEI CONTESTATII SI IN CAZUL RESPINGERII ACESTEIA DE CATRE CNSC , AUTORIT.CONTR.VA RETINE DIN GARANTIA DE PARTICIPARE SUMA DE 2526, 61 LEI.
Garantie de buna executie
se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancare , virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. cod IBAN: RO 92TREZ3375006XXX000982 deschis la trezoreria Tg Carbunesti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratia privind eligibilitatea- completarea formularului: din sectiunea formulare2. declaratie privind neincadrarea in sit prev art. 181 din OUG nr 34/2006 cu modif si complet ulterioare - completarea formularului anexat din sectiunea formulare (atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatile prevazute de articolul 181 lit a, c1)si d) din oug 34/2006 cu modif si compl ulterioare)3. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ord 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. completarea formularului: din sectiunea formulare4. declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69'1 din oug 34/2006 cu modif si complet ulterioare din sectiunea formulare (atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatile prevazute de articolul 69'1 din oug 34/2006 cu modif si compl ulterioare)conducerea spitalului, manager Tirziu Constantin, dir. medical Busu Stefan Dorin, dir. fin. contabil Chiriac Felicia iar consiliul de administratie este format din: Calina Iuliu, Ciontescu Constanta, Alaman Doina, Sceleanu Carmen, Popescu Nicolae, Stancu Gheorghe, Becheanu Totosel, Solea Liviu;serv.achizitii: ec.Novac Madalina;Calina Liviu;consilier juridic jr.Mondoaca Anca Ramona;farmacist sef.Crasnaru Valentina.5. declaratie de atestare fiscala eliberata de administratia financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datori fiscale la bugetul de stat general consolidate, in copie"certificate conform cu originalul". dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scdente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. certificat fiscal privind inpozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de lata catre bugetul local, in copie "certificata conform cu originalul" dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scdente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Prezentare declaratie pe propria raspundere a ofertantului dincare sa rezulte ca pentru produsele ofertate exista autorizatie depunere pe piata sau copii semnate, stampilatesi cu mentiuneaConform cu originalul, ale autorizatiilor de punere pe piata ale produselor ofertate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil, prezentare inf.generale .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: prezentarea a cel putin o referinta sau document constatator din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatilor contractuale pe parcursul derularii contractului Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem demanagement al calitatii conform cu cerintele din standardele seria EN-ISO 9001:2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap-fisier electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer